فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

تمام تلاش استکبار تغییر سبک زندگی اسلامی است

تمام تلاش استکبار در این است که سبک زندگی اسلامی ما را تغییر بدهد و متاسفانه به دلیل عدم بصیرت کافی در برخی از مردم کشور تاکنون تاثیرپذیری هم داشته ایم.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۸۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی نیک یاد در یادواره ۳۶ شهید والامقام محله میدان شهدا تربت حیدریه که به مناسبت هفته دفاع مقدس و همت حوزه حضرت فاطمه (س) برگزار شدبیان داشت: شهید شدن لیاقت می‌خواهد و همگی باید تلاش کنیم و اخلاص داشته باشیم تا خداهم ما را کمک نماید.

وی ادامه داد: هر شهیدی که معروف شده خصوصیت ظاهری نداشته است. قهرمانان خارجی به زور بازوی خود می‌نازند، ولی شهدای ما به زور ایمان خود می‌نازیدند که به این درجات و کمالات نائل امدند. شهدای دفاع مقدس قبل از شهادت به آن‌ها الهام می‌شد که قرار است شهید شوند که نمونه عینی آن شهید بزرگوار برونسی (ره) می‌باشد. این را بدانیم که اگر برای خدا خالص شدیم خدا ما را می‌خرد و عاشق ما می‌شود و کسی که خدا عاشقش شود خود خون بهای اوست و او را شهید می‌کند.

نیک یاد خاطر نشان کرد: دشمن از ابتدای انقلاب مقدس جمهوری اسلامی به انواع نقشه‌ها در جهت از بین بردن فرهنگ و نظام ارزشمند اسلامی ما متوسل شده است و در حال حاضر هم در همین راستا دوبرنامه و نقشه: ۱-ازهم پاشیدگی بنیان خانواده و به لجن و فسادکشاندن زن ۲-تحریف دین را با حمایت‌های مالی مزدوران خود در دستور کار خود دارد که همگان خصوصا خواهران محترمه بعنوان مدیر خانواده باید با افزایش بصیرت و آگاهی از این فتنه و اهداف آن هم خود و هم بدنه خانواده و اجتماع را از آسیب‌های آن سالم نگه بدارند.

وی ادامه داد: تمام تلاش استکبار در این است که سبک زندگی اسلامی ما را تغییر بدهد  و متاسفانه به دلیل عدم بصیرت کافی در برخی از مردم کشور تاکنون تاثیرپذیری هم داشته ایم. بطوریکه در حال حاضرکشور ما از لحاظ استفاده از لوازم آرایشی، مصرف انرژی و مصرف گرایی در رتبه‌های اول جهانی قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه سپس گفت: دشمن در نقشه‌ی تحریف دین به تحریف در عاشورا و فرقه سازی جعلی متوسل شده است.

وی در پایان گفت: شهدا با بصیرت حسینی رسالت عظیمشان را در عمل نشان دادند و عاقبت بخیر شدند و ما در حال حاضر باید با افزایش بصیرت خود و جامعه از فتنه‌های آخر الزمان(عج) خود را سالم نگه داریم و عاقبت بخیر شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار