سردار بابایی: نسل امروز جامعه همان فرزندان جهادگران دوران دفاع مقدس هستند که در قالب گروهای جهادی بسیج با جهاد اقتصادی و محرومیت زدایی مثل پدران خود در خدمت مردم مجاهدانه فعالیت می کنند .
کد خبر: ۹۰۶۲۰۶۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار بابایی به مناسبت هفته دفاع مقدس که در مراسم تحویل و اهدا همزمان ده باب واحد مسکونی نیازمندان شهرستان ساری در روستای آهودشت ساری حضور یافت گفت : ما هر چه داریم مدیون زحمات جهادگران دوران دفاع مقدس هستیم که با درخشش خود امنیت امروز را فراهم کردند .

وی یادآور شد: نسل امروز همان فرزندان جهادگران دوران دفاع مقدس هستند که در قالب گروهای جهادی بسیج با جهاد اقتصادی و محرومیت زدایی مثل پدران خود در خدمت مردم مجاهدانه فعالیت می کنند .

فرمانده سپاه کربلا اظهار داشت: امروز در گروه های جهادی فرزندان و جوانان با حمایت بزرگترهایی که در زمانی دفاع مقدس را رقم زدند، امید را به مردم هدیه می کنند .

سردار بابایی بیان کرد: در این بین اگر کمک های خیرین محرومیت زدایی نباشد کارها تکمیل نمی شود، کارهای زیربنایی که در ساخت و ساز و مسکن محرومین موثر است، لذا نسل امروز ادامه نسل قبل و جهادگران و ایثارگرانند که قطعا با ایمانی مضاعف و تلاشی وافر براساس نوید الهی در جنگ هایی که تحمیل می شود مثل جنگ اقتصادی پیروز بیرون می آیند .

فرمانده سپاه کربلا با استناد به قرآن کریم گفت: خداوند می فرماید« آیا فکر می کنید شما را خلق کرده ایم و آزمایشتان نمی کنیم؟» امروز ملت در معرض آزمایش الهی قرار دارند که در این آزمایش بعضی جهنمی می شوند و آنان کسانی هستند که در این عرصه دنبال سودجویی و احتکار می روند، لذا هر که در این صحنه باشد سرباز آمریکاست و در جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت اسلامی ایران کمک کار و یار استکبار است .

وی افزود: عده ای هم در این آزمایش بهشتی می شوند، بهشتیان کسانی هستند که با جان و مال و ایمان به خدا در تجارتی قرار می گیرند که نوربخش و نجات دهنده از عذاب الیم است و به یاری مستضعفین می شتابند .

فرمانده سپاه کربلا گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ واحد مسکن نیازمندان در سراسر مناطق استان مازندران به نیازمندان اهدا می شود .

وی بیان کرد: در پنجمین روز هفته ی دفاع مقدس ۱۰ واحد مسکونی نیازمندان با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان ساری تکمیل و اهدا شد که همه این واحد های مسکونی با همت کمیته امداد , خیرین و بسیج سازندگی سپاه کربلا احداث و تکمیل گردید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها