خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری:
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: باید بتوانیم فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را به آیندگان انتقال دهیم.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۶۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی در مراسم نكوداشتی كه برای وی در شیراز برگزار شده بود، با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: امروز زمانه‌ای نیست که تروریست‌ها کاری انجام دهند و بروند بدون آنکه پاسخی قاطع دریافت نکنند و بدون تردید آنان پاسخ قاطعی خواهند گرفت.

وی افزود: آنچه که امروز از استقلال، بالندگی و امنیت داریم به برکت خون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها است و امیدوارم بتوانیم فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را به آیندگان انتقال دهیم.

سیاری با تصریح اینکه امروز دشمنان به دنبال گرفتن امنیت ایران هستند، تأکید کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تمام توان در راستای حفظ امنیت ایران تلاش کرده و می‌کنند و بی تردید پاسخ هر حرکتی را خواهند داد.

معاون هماهنگ‌كننده ارتش جمهوری اسلامی در خصوص ناوشکن جماران نیز گفت: ناوشکن‌ها نام قله‌های ایران، ناوهای پشتیبانی نام جزایر و کوچکترها نام رودها را بر خود دارند.

وی ادامه داد: وقتی که امام(ره) از لزوم روی پای خود ایستادن گفتند و مقام معظم رهبری نیز بر ساخت ناوشکنی با توان حمل موشک و بالگرد تاکید کردند، ناوشکن جماران متولد شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه تولید ناوشکن جماران باعث شد که دنیا به توانایی جمهوری اسلامی ایران اعتراف کند، افزود: ناوشکن‌های جدیدی نیز به نام‌های دنا و شیراز نام‌گذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها