بمناسبت هفته دفاع مقدس کارگاه اشتغالزایی ویژه خواهران با همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج در کنارک افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۵۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

ستوانسوم هادی محمودی، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک در گفتگو با خبرنگار بسیج در کنارک گفت: یکی از رسالتهای اصلی سپاه و بسیج رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق محروم است، بسیج سازندگی در راستای حل مشکلات محرومین و افراد نیازمند خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده و کمر همت را بسته تا مشکلات اقتصادی و معیشتی محرومین را حل و فصل کند.

وی با اشاره به این مطلب که دشمن جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران آغاز کرده تا با فشار آوردن به مردم در زمینه معیشت و اقتصاد به اهداف شوم خود دست یابد، افزود: امروزه بیش از هر زمان دیگری سپاه و بسیج بر خود واجب و ضروری دانسته تا گره از مشکلات مردم نیازمند در مناطق محروم باز کند.

محمودی با تاکید بر این مطلب که داشتن زندگی مطلوب و رفع نیازهای معیشتی و اقتصادی نیازمندان دغدغه سپاه و بسیج است، ادامه داد: بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه کنارک بر آن شد تا در این برهه از زمان در برابر جنگ اقتصادی دشمن ایستادگی کند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه کنارک تصریح کرد: راه اندازی کارگاه اشتغالزایی ویژه خواهران اقدام مهمی است که می توان در این جنگ پیروز شد و تا حدودی معیشت مردم فراهم شود.

این مسئول اظهار داشت: این کارگاه در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع احداث شده که زمینه اشتغال ۱۵ نفر از بانوان کنارکی را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

ارسال نظرات