حمله‌ی تروریستی اخیر به مراسم بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس در شهر اهواز، که همواره نماد ایستادگی در برابر متجاوزان بوده، نشان از حقد و کینه‌ی شدید جهان سلطه و تداوم توطئه‌های آن‌ها برای به شکست کشاندن نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۱۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

این ترورها و جنایت‌ها نه‌تنها ملت ایران را از تداوم راه عزتمندانه خود بازنخواهد داشت بلکه مصمم‌تر و آبدیده‌تر از گذشته انقلاب خویش را تداوم خواهند بخشید

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،  بسیج اساتید استان بوشهر ضمن عرض تبریک و تسلیت به همه‌ی خانواده‌های شهدای این جنایت غیرانسانی و آرزوی سلامتی هرچه زودتر برای مجروحان و صدمه دیدگان حادثه تروریستی اخیر، با محکوم کردن این ترور ضد انسانی بیانیه‌ای به  این شرح صادر کرد: 

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

ملت ایران در حالی که سی و هشتمین سالروز  دفاع مقدس را گرامی می‌دارد که باوجود توطئه‌های سخت و نرم، قله‌های پیروزی و موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد.

تجاوز همه‌جانبه‌ی دشمن بعثی در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ مهم‌ترین توطئه‌ی استکبار جهانی برای به شکست کشاندن انقلاب نوپای مردم ایران بود؛ ولی حضور باشکوه مردم ایران درصحنه و جبهه‌های جنگ آن را به بزرگ‌ترین فرصت برای استحکام نظام جمهوری اسلامی تبدیل نمود. حمله‌ی تروریستی اخیر به مراسم بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس در شهر اهواز که همواره نماد ایستادگی در برابر متجاوزان بوده نشان از حقد و کینه‌ی شدید جهان سلطه و تداوم توطئه‌های آن‌ها برای به شکست کشاندن نظام جمهوری اسلامی است.

 عملیات تروریستی اخیر که منجر به شهید و زخمی شدن جمعی از مردم و کودکان و نیروهای مخلص نظامی در اهواز گردید نشان از رفتارهای دوگانه آمریکا و دولت‌های سرسپرده آن به مقوله تروریسم است.

 این جنایت بی‌رحمانه در حالی صورت گرفت که رسانه‌های جهان سلطه اعم از آمریکا و انگلیس رفتاری کاملاً دوگانه با این موضوع داشتند و با سکوت مرگبار خود در برابر این جنایت ضد بشری نشان دادند که ترور در منطق آن‌ها خوب و بد دارد. در اینجا نباید به نقش برخی از کشورهای همسایه و حمایت علنی آن‌ها از این جنایت بزرگ ضد بشری غافل بود؛ آن‌ها با انواع حمایت‌های خود سعی در ناامن کردن ایران اسلامی دارند؛ و به خیال خام خود می‌خواهند با پشتیبانی از این عناصر خائن و مزدوران پلید، جمهوری اسلامی را به بن‌بست بکشانند و امنیت را که بزرگ‌ترین نعمت خداوند به ملت مقاوم ایران است از ایران اسلامی سلب کنند. زهی خیال باطل.

 

بسیج اساتید استان بوشهر ضمن عرض تبریک و تسلیت به همه‌ی خانواده‌های شهدای این جنایت غیرانسانی و آرزوی سلامتی هرچه زودتر برای مجروحان و صدمه دیدگان حادثه تروریستی اخیر، با محکوم کردن این ترور ضد انسانی، آمادگی خود را برای مبارزه با هرگونه توطئه‌های دشمنان اعلام می‌دارد؛ و از همه‌ی مسئولان و دست‌اندرکاران کشور می‌خواهد با پیگیری جدی در عرصه‌ی بین‌المللی علیه مسببان اصلی این جنایت، تلاش خود را برای احقاق حقوق ملت ایران خصوصاً شهدای مظلوم و مجروحان این حادثه بدون هیچ‌گونه مسامحه‌ای به‌کارگیرند.

از قوای نظامی و امنیتی نیز می‌خواهیم بسان گذشته با قاطعیت هرچه‌تمام‌تر و در اسرع وقت پاسخ کوبنده خود را به این برهم زنندگان نظم و امنیت کشور بدهند.

بدون تردید این ترورها و جنایت‌ها نه‌تنها ملت ایران را از تداوم راه عزتمندانه خود بازنخواهد داشت بلکه در سایه رهبری‌های خردمندانه مقام معظم رهبری، مصمم‌تر و آبدیده‌تر از گذشته انقلاب خویش را تداوم خواهند بخشید.

 

روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان بوشهر  

ارسال نظرات