خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: در این استان می خواهیم قراردادی با کمیته امداد برای ساخت مسکن منعقد کنیم و برای خانواده هایی که معلول دارند ساخت خانه با کمک بهزیستی صورت گیرد.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۸۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سردار سید ضیاء الدین حزنی مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: کار ما در سپاه مردم یاری، مردم دوستی و محرومیت زدایی است.

وی عنوان کرد: ماموریت اصلی سپاه در کشور حفظ امنیت پایدار و دفاع از نظام جمهوری اسلامی است و تمام رده های سپاه در کنار ماموریت اصلی خود محرومیت زدایی ومردم یاری را در سراسر کشور برعهده دارند.

حزنی ادامه داد: در استان خراسان جنوبی اقدامت خوبی انجام شده و نیز برنامه هایی در دست اقدام است امیدواریم بتوانیم به دولت کنیم که عقب ماندگی در برخی بخش ها کم شود.

وی خاطرنشان کرد: با کمیته امداد برای تامین مسکن محرومین کمک می کنیم و با وجود اینکه استان خراسان جنوبی در لیست استانها نیست هم اکنون برای 15 استان کار را شروع کردیم و برای ساخت مسکن معلولین نیز در آینده اقداماتی انجام خواهد شد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ادامه داد: به همه دستگاه هایی که عقب ماندگی فاحش دارند کمک می کنیم که جبران شود. اولویت ما استانهای محروم، مرزی، صعب العبور و حساس است.

وی ابراز داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز خدمت مردم گزارشی ارائه و پروژه هایی افتتاح می شود و اولویت اول ما در استان آب و اشتغال است.

حزنی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در استان تشکیل شده است که باید در دهستانها که ضریب 8محرومیت است اقداماتی انجام شود افزود: قرارگاه  محرومیت زدایی، پیشرفت و آبادانی، بسیج سازندگی و رده های دیگر سپاه  با هدف اینکه حجم محرومیت را در جامعه پایین آورد و ماموریت سپاه که حفظ امنیت است انجام شود.

وی عنوان داشت: در این استان می خواهیم قراردادی با کمیته امداد برای ساخت مسکن منعقد کنیم و برای خانواده هایی که معلول دارند ساخت خانه با کمک بهزیستی صورت گیرد.

حزنی باتاکید بر اینکه هماهنگی با دستگاه ها برای انجام کارهای بزرگ باید انجام شود افزود: اگر به تنهایی اقدام کنیم کارهای محرومیت زدایی زمان بر و سخت است.

وی اظهار داشت: خیلی شیرین است که بهترین بندگان خدا صاحب آب ، خانه، اشتغال و راه می شوند و رمز موفقیت سپاه این است که با مردم محروم ومستضعف ارتباط خوبی برقرار کرده و کل امنیت در کشور از شمال غرب تا جنوب شرق به خاطر محرومیت زدایی است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه متذکر شد: عقب ماندگی سالهای اخیر کار جهادی شبلانه روز می طلبد و از حمایت و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان تشکر می کنم در شرایطی که عده ای نه تنها پشتیبانی و دلگرمی نمی کنند بلکه طعنه می زنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها