خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار علی دیلم کتولی در مراسم تجلیل از خادمین سازندگی شهر سرخنکلاته حادثه تروریستی اهواز را رفتاری مذبوحانه بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۸۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار علی دیلم کتولی جانشین سپاه ناحیه گرگان در مراسم تجلیل از خادمین سازندگی شهر سرخنکلاته که در مسجد امام جعفر صادق (ع) به همت حوزه بعثت و محمد رسول الله سپاه گرگان برگزار شد اظهار کرد:دشمنان می خواهند شکستهای متعدد خود را در منطقه با رفتارهای مذبوحانه جبران کنند ولی نمی دانند که ایران مدفن تروریستها خواهد شد.

وی درادامه افزود :جاهلان و معاندین نظام بدانند که حوادث تروریستی تهران و اهواز فقط چند دقیقه شکل گرفت و اگر وجود شهدای مدافعان حرم و امنیت کشور نبود امروز باید هرلحظه و هرروز شاهد این حوادث باشیم.

دیلم همچنین با اشاره به همراهی و حمایت شبکه های معاند نظام وبیگانه با عوامل حادثه تروریستی اهواز گفت: چگونه یک رسانه بیگانه اجنبی به سخنگوی یک گروه تروریستی که دستشان به خون این ملت آغشته شده است خوش آمد میگوید میتواند مدافع ملت ایران باشد و خود را دایه مهربان تر از مادر معرفی کند.

جانشین سپاه ناحیه گرگان همچنین با بیان اینکه پشتیبان کننده اصلی این گروه های تروریستی کشورهای تروریست پرور هستند ابراز داشت:سعودیها به صراحت گفته اند که نا امنی ها رابه داخل ایران می کشانند واین نشان میدهد که کشوری مانند عربستان که خود تروریست پرور است از حامیان اصلی آنها است که البته این رویای آنها هیچ وقت تعبیر نخواهدشد و سپاه پاسداران و مردم ایران پاسخ کوبنده ای را به آنها خواهند داد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان در طول سالیان متمادی انقلاب اسلامی پیام سپاه پاسداران را دریافت کرده اند که هر وقت مطلبی را عنوان کرده ایم به آن جامه عمل پوشانده ایم و قطعا پاسخ ما در مقابل این حرکت تروریستی بسیار سخت و ویران کننده خواهد بود.

دیلم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخن پراکنی های امریکایی ها در رابطه با نقض حقوق بشر در ایران گفت :امریکا در صورت صحبت از آزادی و حقوق بشردر ایران میکند که از قبیله ترین رژیمها و همچنین از کسانی حمایت میکند که دستشان در ریختن خون هزاران انسان بیگناه از جمله زنان و کودکان یمنی و سوریه ای آغشته است.

جانشین سپاه ناحیه همچنین اذعان کرد : اگر هشتاد سال در مورد 8 سال دفاع مقدس بنویسیم و بگوئیم وفیلم پخش کنیم بازهم ظرفیت ادامه کار دردفاع مقدس بسیار متعدد است که یک نمونه آن همین سفارش ها و وصیت های شهداست که میتوان دررابطه با آن کار فرهنگی کرد.

وی در پایان با اشاره به وصیت شهداء نسبت به رعایت حجاب در جامعه گفت :در اکثر سفارش ها و وصیت نامه های شهدا به مسئله حفظ حجاب و همچنین ولایت مداری و همچنین توصیه به برقراری نماز جماعت مورد توجه قرار گرفته است که غفلت از این سه امر مهم نیز میتواند در جامعه تبعاتی را نیز بهمراه داشته باشد.

گفتنی است در این مراسم از خادمین اردوهای جهادی شهر سرخنکلاته نیز تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها