بهره برداری از هفت مدرسه برکت در استان کردستان

آیین افتتاح هفت باب مدرسه بنیاد برکت در استان کردستان همزمان با سراسر کشور با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، معاون عمرانی استاندار کردستان و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۷۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
 
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  آیین نمادین بهره برداری از واحد‌های آموزش ساخته شده توسط بنیاد برکت کردستان در سالن جلسات اداره کل مخابرات کردستان برگزار شد.

این هفت مدرسه در مجموع ۴۶ کلاس درس دارند و با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان ساخته شده اند.

در مراسم افتتاح ۱۱۰ واحد آموزشی بنیاد برکت در کشور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری حضور داشتند و به صورت ویدئو کنفرانس با مراکز استان‌های کشور ارتباط گرفتند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کردستان در این آیین گفت: امروز در سطح کشور به صورت همزمان ۱۱۰ مدرسه با ۵۴۱ کلاس درس به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد هفت مدرسه با ۴۶ کلاس درس در مناطق محروم استان کردستان ساخته شده است.

مهدی طالبی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح این مدارس افزود: ۲ باب مدرسه هر کدام با ۲ کلاس درس در روستا‌های زلی و نمشیر شهرستان بانه، یک مدرسه ۱۵ کلاسه شاهد در شهرستان قروه و یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای عیسی آباد سنندج قرار دارد.

وی اظهار داشت: سه مدرسه نیز مربوط به شهرستان کامیاران است که شامل یک مدرسه سه کلاسه در روستای دره ویان علیا، یک مدرسه سه کلاسه در روستای پشته و یک مدرسه ۱۵ کلاسه در شهر کامیاران است.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به غیر از مدرسه سازی در عرصه فقر زدایی از مناطق محروم نیز فعالیت‌های بسیاری دارد.

طرح‌های زیربنایی و عمرانی در مناطق محروم، فعالیت‌های فرهنگی، ساخت مسکن محرومین و خدمات سلامت الکترونیک در مناطق محروم از دیگر فعالیت‌های بنیاد برکت که وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.
 
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات