خبرهای داغ:
جوان مبتکر بوشهری برای اولین بار در کشور جزوه آموزشی قرآن به زبان انگلیسی به سبک جذاب و خواندنی ارائه کرد
کد خبر: ۹۰۶۱۹۳۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
جزوه آموزش قرآن به زبان انگلیسی برای اولین بار در کشور 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی استان بوشهر؛ مسعود سنایی کارشناس زبان انگلیسی موفق شد برای اولین بار در کشور جزوه آموزشی قرآن به زبان انگلیسی به سبک جذاب و خواندنی تهیه نماید.

مبتکر جزوه آموزشی تصریح کرد: این جزوه مبتکرانه برای اولین بار در کشور تهیه و با هماهنگی به عمل آمده با معاونت جهاد علم و فناوری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در اختیار پایگاه های علمی و تمامی مراکز قرآنی علاقمند به این طرح قرار گرفته می شود.

در ادامه مسعود سنایی مبتکر طرح آموزش قرآن به زبان انگلیسی به سبکیجذاب گفت: به منظور گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی و مقابله با ناتو فرهنگی این جزوه تهیه و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

سنایی در توضیح اهداف این طرح گفت: اهداف ما از اجرای این طرح ترویج و گسترش فرهنگ و آموزش قرآن کریم، شناخت جذب رشد و هدایت اقشار مردم به قرآن کریم، حفظ قرآن به زبان عربی –انگلیسی برای عموم  علاقه  مندان و هدایت فکری و ذهنی  نوجوانان با آیات الهی می باشد.

وی افزود: در حال حاضر 12 سوره آخر قرآن به این روش آماده و امیدواریم بتوانیم در طول سال بقیه سوره های قرآن هم کار شود.

سنایی در خصوص جزوه آموزش قرآن کریم به زبان انگلیسی گفت: از این طرح عموم مردم از جمله:دانش آموزان، فرهنگیان، کلیه آموزشگاه ها، موسسات قرآنی، کانون فرهنگی هنری، مراکز دانشگاهی، ادارات دولتی و غیر دولتی، مساجد و پایگاه های بسیج، فرهنگسراها و سراهای محله و... می توانند بهره مند شوند.

مسعود سنایی با اشاره به تغییر ذائقه كودكان و نوجوانان گفت: با توجه به اینکه سطح سواد خانواده‌ها، حضور پر رنگ رسانه‌های دیداری، نوشتاری و شنیداری، سطح علمی معلمان بالا رفته، امكانات تفریحی و بازی كاملاً متحول شده است باید آموزش های قرآن هم تحولاتی در آن رخ دهد.

وی افزود: این جزوه آموزشی شامل متن عربی قرآن و متن انگلیسی  به همراه فایل صوتی آن و همچنین معنی تک تک لغات انگلیسی می شود که در قالب پاورپوینت در اختیار دوستداران قرآن قرار خواهد گرفت.

سنایی در پایان گفت: از همه دوستداران قرآن دعوت می کنم از این جزوه آموزشی استفاده و برای بسط و ادامه طرح بنده را با انتقال نظران خود یاری رسانند.

ارسال نظرات