شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر با اجرای ماده ٣٧ قانون رفع موانع تولید بزرگترین خط تولید مصالح نوین ساختمانی، قطعات پیش ساخته بتنی و مبلمان شهری کشور را فراهم نموده است.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۳۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر با اجرای ماده ٣٧ قانون رفع موانع تولید مبنی بر جلوگیری از خام فروشی، ایجاد ارزش افزوده، بهبود زیر ساخت های ساختمانی، حمل و نقل جاده ای و ریلی کشور و ایجاد اشتغال پایدار، بزرگترین خط تولید مصالح نوین ساختمانی،قطعات پیش ساخته بتنی و مبلمان شهری کشور را با نام تجاری بتلند و با ظرفیت سالانه۳۰۰,۰۰۰  تن یا ۲,۲۵۰.۰۰۰ متر مربع و با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا (شرکت REKERS آلمان ) در سالن تولیدی با مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و زمینی به مساحت بالغ بر سه هکتار احداث و راه اندازی و اشتغال ۶۰ نفر بصورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم نموده است.

این کارخانه با استفاده از به روز ترین و مدرنترین تکنولوژی روز دنیا، توانسته میزان مصرف آب در بتن را از ۶% به کمتر از ۳% کاهش داده و با صرفه جویی در مصرف آب و انرژی کمک شایانی به بهبود کیفیت محصولات و جلوگیری از هدرروی مواد اولیه کند.

همچنین استقرار سیستم های کنترل کیفیت ایزو و راه اندازی یکی از مجهزترین آزمایشگاه کنترل کیفی مواد اولیه و محصولات ضامن تداوم نظام کنترل کیفی در تمام چرخه تولید محصول از مواد اولیه تا عرضه محصول به مشتری است.

از جمله دستاوردهای مجتمع تولید قطعات بتنی سبک و مبلمان شهری بتلند، جلوگیری از خام فروشی مواد اولیه، جلوگیری از واردات محصولات بی کیفیت خارجی و عرضه محصولات با کیفیت بالا می باشد.

استفاده از قوی ترین ویبره حال حاضر در ماشین آلات روز دنیا بالغ بر  KN۲۲۵ و پرس ۳۱ تنی دستگاه تولید کننده قطعات بتنی تضمین کننده تولید انواع محصولات بتنی شامل انواع سنگفرش معمول و واش بتن و بلوک و جداول بتنی و flower box ، بلوک های سبک ساختمانی، جدول، سنگ فرش، کفپوش های پیاده رو و ترافیکی با بالاترین سطح کیفیت در این کارخانه است.

ارسال نظرات