خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: مکتب عاشورا مایه قوت قلب رزمندگان در جبهه ها بود.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۳۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، مرتضی امیری نژاد در همایش بصیرتی حوزه خواهران شال با بیان اینکه صدام با نیت از پا درآوردن انقلاب نوپای اسلامی پا به عرصه نبرد گذاشت گفت: بسیجیان و اخلاص آنان نگذاشت دشمن از این حمله ترفی ببندد.
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس باشکوه ترین فراز انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است افزود: اگر تاریخ 200 سال اخیر ایران را ورق بزنیم مشاهده می کنیم که 1000 کیلومتر مربع از خاک این کشور از دست رفته است اما ملت بزرگ ایران در دفاع مقدس اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشور در دست دشمن باقی بماند.
این مسئول اظهار کرد: مکتب عاشورا مایه قوت قلب رزمندگان در جبهه ها بود و گنجینه ای پایان ناپذیر از عبرت ها برای جوانان است که باید این گنجینه استخراج شود.
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بوئین زهرا با اشاره به اینکه امام سجاد (ع) در یک زمان کوتاه پس از عاشورا توانستند گنج عظیم عاشورا را استخراج نمایند ابراز داشت: اگر امام سجاد (ع) این گنج را استخراج نمی کردند امروز اثری از عاشورا نبود و ما هم باید برای ماندگاری انقلاب اسلامی گنج های آن را استخراج نماییم.
وی عاشورا را الهام بخش تمام انقلاب های اسلامی منطقه برشمرد و خاطر نشان کرد: عاشورای امام حسین (ع) در بین مسلمین از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این به برکت بصیرت افزایی امام سجاد (ع) بوده است.
2001/پ20/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها