ایران اسلامی بساط استکبار را در هم پیچیده است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی با آموزه‌های منحصر بفرد بساط استکبار را در هم پیچیده است.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۳۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز درجمع پاسداران و کارکنان سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس مقتدرانه ایستادیم و به دشمن اجازه ندادیم که حتی یک وجب از خاک مان را تصرف کنند.

معاون فرهنگی سپاه افزود: دشمن از سپاه و بسیج وحشت دارد چرا که پیشرفت‌های این مکتب را به خوبی مشاهده می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه اذعان کرد: استکبار با حربه تحریم در تلاش برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و متزلزل کردن اعتقادات ملت ما است.

وی با اشاره به اینکه نباید کم‌کاری برخی مدیران و مسوولان را به انقلاب نسبت دهیم افزود: در این میان اگر خودخواهی‌ها و وادادگی‌های برخی مسئولین نباشد اوضاعِ آشفته اقتصادی و معیشتی مردم نیز قابل حل است.

وی در ادامه بیان داشت:تمامی رزمندگان دوران دفاع مقدس ثابت کردند که اگر به نسخه‌ها و فرمول‌هایی که خداوند برای نجات بشریت و برای گذر از بن بست‌ها ارائه کرده است، عمل کنیم، موفق خواهیم شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران به تلاش و خودباوری و ایستادگی مقابل دشمنان این انقلاب اشاره کرد و گفت: ما قطعا در داخل مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی داریم و باید با کمک هم مشکلات را مرتفع کنیم و اجازه ندهیم امثال کشور‌های آمریکا و اسرائیل در مدیریت کشور ما دخالت کنند.

وی با بیان اینکه باید نسبت به نعمت‌های خدا شکرگزار باشیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بود که خداوند متعال نصیب ما کرد که معنای واقعی زندگی و استقلال در مقابل بیگانگان و آزادی برای تعیین سرنوشت را احساس کنیم.

سردار نقدی در پایان با اشاره به اینکه دفاع مقدس عزت، عظمت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است، تصریح کرد: دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ ایران اسلامی است که همه ما به آن افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات