خبرهای داغ:
شش اثر نمایشی از تولیدان دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد با موضوع و محتوای؛ اجتماعی، دفاع مقدس، در حوزه هنری قزوین تولید و مورد بازبینی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۷۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حوزه هنری قزوین؛ نمایش «گل» به نویسندگی: سید حسن عارف شریفیان و کارگردانی: محمد مهرعلی زاده با موضوع؛ کودکان کار اجرا شد. این اثر در مرکز اصلاح و تربیت کودکان و نوجوانان به روی صحنه خواهد رفت خواهد شد.
نمایش «اپرت قزاقی» نوشته: سعید لشکری، کارگردانی: حمید حاجی پور و بازی: حمید حاجی پور، سینا توکلی پسند و علیرضا برجعلی زاده با موضوع کشف: حجاب می باشد و در مساجد: امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) و مسجد امام زمان(عج) به اجرا درخواهد آمد
نمایش «خاطره»، به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری: فائزه کاظم پور با موضوع:دفاع مقدس می باشد و در کنگره سه هزار شهید استان به روی صحنه خواهد رفت.
نمایش «منتظر»، به نویسندگی و کارگردانی: حمید نوری و بازی: حمید نوری و مصطفی کرمی می باشد. این اثر با محتوای دفاع مقدس می باشد و طی کنگره سه هزار شهید استان به اجرا در خواهد آمد.
نمایش: «خوب، بد، زشت»، نوشته: ابوالفضل حاجی علی خانی و کارگردانی: سینا عیسی زاده می باشد، این نمایشنامه با موضوع: مدافعان حرم است که در آن سینا عیسی زاده و محمد یغمایی نقش آفرینی می کنند و طی کنگره سه هزار شهید استان به اجرا در می آید.
نمایش «شلیک قطره»، نوشته: نیلوفرناظری و کارگردانی: علیرضا یونسی می باشد. این اثر نمایشی با موضوع: اجتماعی می باشد و در آن علی محمد بدر خانی و فرید محمدی ها به ایفای نقش می پردازند. شلیک قطره: در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ناصر آباد و مسجد محمد رسول الله(ص) به اجرا در خواهد آمد.
آثار نمایشی فوق در مرحله نخست با حضور: سید قاسم سید قوامی(کارشناس نمایش حوزه هنری قزوین) مورد بازبینی قرار گرفت.
گفتنی است: دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد تا پایان سال جاری 50 اثر نماشی را در مساجد استان به روی صحنه خواهد برد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها