خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور به همراه خواهران جهادگر و متخصص پزشکی و فرهنگی این سازمان به روستای دوتویه سفلی رفتند و اقدامات پزشکی و مشاوره ای را به خانواده های این روستا ارائه کردند.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۶۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان کشور، روز سه شنبه 3 مهرماه، به همراه تیم متخصص پزشکی و فرهنگی، به یکی از روستاهای اطراف شهر تهران به نام دوتویه سفلی، رفت. در این اردو، که با شعار «تجلی زینبی» برگزار شد، مینواصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور با مسئولین پایگاه مقاومت بسیج ریحانه النبی(س) دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این روستا قرار گرفت.

در این اردوی جهادی، اقدامات مختلفی از جمله ویزیت رایگان اهالی روستا در زمینه بیماری های عمومی و زنان توسط پزشک جهادی سازمان بسیج جامعه زنان کشور انجام شد و بر اساس تجویز پزشک، داروهایی که این سازمان به طور ویژه به روستا برده بودند، به صورت رایگان به بیماران ارائه شد.

همچنین مشاوره های مختلف خانواده، تربیت کودک و مشاوره های فردی نیز صورت گرفت و در کنار این مشاوره ها، کارگاه نقاشی برای کودکان نیز برپا بود.

در اردوی جهادی تجلی زینبی، آرایشگرهایی نیز حضور داشتند که به اصلاح سر دختران دانش آموز پرداختند و جهادگران دیگری نیز با کودکان به بازی های فکری و گروهی انجام دادند.

گفتنی است این اردو همزمان با سایر نقاط کشور، از 9 صبح روز 3 مهرماه تا ساعت 19 همان روز ادامه داشت.

ارسال نظرات