خبرهای داغ:
شریفی گفت: هرچند جریان مخالف از طریق رسانه های خود خواستند اوضاع را به نفع خود جلوه دهند اما با دیدن خشم انقلابی مردم از موضع خود عقب نشینی کردند و به زودی دچار عاقبت کار خود خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۵۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

افتخار شریفی مسوول سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: دشمن امروز همان دشمنان دوران انقلاب و جنگ تحمیلی هستند که هجمه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی زیادی را بر ما وارد کردند و امروز نیز همین دشمنان سعی بر تضعیف اعتقادات جامعه اسلامی دارند.
وی گفت: جنگ امروز، جنگ فرهنگی است که به مراتب سخت تر از جنگ نظامی بوده و با استفاده از همین امر، دشمن به روش های مختلف درصدد ضربه زدن به بدنه انقلاب و تضعیف افکار عمومی است.
مسوول سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: این روش ها هر روز به شکلی جدید نمایان است. یک روز با حمله به مراسم گرامیداشت ۹ دی و روز دیگر با حمله به ارزشهای دفاع مقدس در روز ارتش و کشتار مظلومانه مردم اهواز خشم خود را از استقامت و وفاداری مردم به نظام اسلامی بروز می دهد.
شریفی عنوان کرد: اما دشمن از این امر غافل است که اراده مردم با دیدن این دشمنی آشکار، قوی تر شده و مصمم تر از قبل پای عهد خود با انقلاب می ایستند.
وی ضمن اشاره به حمله تروریستی و کشتار جمعی از هموطنان در اهواز به دست عناصر کفر افزود: حمله اخیر تروریستی در اهواز، قلب همه انسان های آزاده و آزادی خواه را به درد آورد اما نتیجه امر نفرت بیشتر مردم از وجود دشمنان انقلاب و اراده قوی تر آنها در پاسداری از ارزشهای انقلاب شد.
مسوول سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) یادآور شد: هرچند جریان مخالف از طریق رسانه های خود خواستند اوضاع را به نفع خود جلوه دهند اما با دیدن خشم انقلابی مردم از موضع خود عقب نشینی کردند و به زودی دچار عاقبت کار خود خواهند شد. چرا که با هرخون مظلومی که بر زمین ریخته می شود، این نظام بیمه می شود و گویی محرّم، روح و کالبد دیگری به حرکت مردمی در تشییع پیکر این شهدا بخشیده است.
شریفی اضافه کرد: دشمنان بدانند که راه مناسبی برای براندازی انقلاب، انتخاب نکرده اند چرا که این انقلاب رهبری فرزانه دارد و مردم نیز با ولایت عجین هستند و از عمق جان از ولایت و انقلاب حمایت می کنند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها