خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

زنان امروز با همان نیروی دوران دفاع مقدس باید در رکاب انقلاب و هم‌پای برادران قدم بردارند

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش بی بدیل زنان در دوران دفاع مقدس گفت: زنان امروزه نیز باید با همان نیرو در رکاب انقلاب و هم‌پای برادران قدم بردارند تا با کمک و استعانت خداوند منان این انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۳۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

زنان امروز نیز با همان نیروی دوران دفاع مقدس باید در رکاب انقلاب و هم‌پای برادران قدم بردارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم تجلیل از زنان عرصه دفاع مقدس و رونمایی از مستند «پیش مرگان» با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) نهاوند در سالن ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران شباهت زیادی با حماسه عاشورا دارد.

سردار مظاهر مجیدی افزود: ما امروز نیاز مند این هستیم که این شباهت‌ها در بین نسل جوان و جامعه امروزی تبیین شود.

وی ادامه داد: در بین هیئت‌های مذهبی بیشتر شور حسینی مطرح است در حالی که باید این شور حسینی با شعور حسینی پیوند داده شود چراکه ماندگاری انقلاب اسلامی در شعور حسینی است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: باید در راه اسلام هزینه کرد و این هزینه کردن به این راحتی نیست بلکه باید همانند اباعبدالله(ع) بود که خانواده خود را در راه اسلام همراه کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل زنان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: زنان امروز نیز باید با همان نیرو در رکاب انقلاب و هم پای برادران قدم بردارند تا با کمک و استعانت خداوند منان این انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد.

در ادامه این مراسم از مستند «پیش مرگان» که روایتی از فعالیت زنان رزمنده نهاوند در دوران دفاع مقدس بود رونمایی شد و از زنان عرصه دفاع مقدس در نهاوند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات