خبرهای داغ:
با حضور جمعی از کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان صورت پذیرفت ؛
نشست صمیمی با حضور مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ، مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان و به میزبانی جمعی از بسیجیان حوزه امام حسین (ع) دانشگاه سراسری سمنان ، در محل این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۲۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، نشست صمیمی با حضور مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان و به میزبانی جمعی از بسیجیان حوزه امام حسین (ع) دانشگاه سراسری سمنان ، در محل این حوزه برگزار شد.

در ابتدای این دیدار که با حضور جمعی از بسیجیان حوزه امام حسین نیز برگزار شد ، مهدی عندلیب مسئول حوزه به بیان مجموعه برنامه های آتی خود پیرامون فعالیت های پیش روی این حوزه پرداخت .

عندلیب با توجه به شرایط حساس نظام و تلاش بی وقفه دشمن در ضربه زدن به نظام ، بحث محتوایی و روشنگری را در این زمان از اصلی ترین برنامه های پیش روی این حوزه دانست.

در ادامه این دیدار جلالی جانشین بسیج دانشجویی استان ، به بیان مسائل گوناگون پیرامون شرایط فعلی سیاسی و اقتصادی جامعه پرداخت و افزود : یکی از مهم ترین وظایف دانشجویان بسیجی مطالبه گری است که در این برهه نیز به شدت مورد نیاز می باشد .

همچنین حجت الاسلام و المسلمین رخ بین ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان سمنان به بیان سخنانی پیرامون شرایط حساس کشور به خصوص تلاش شبانه روزی دشمن در ضربه زدن به نظام ، پرداخت و افزود: در این شرایط حساس دانشجویان بسیجی باید به مراتب پررنگ و تاثیرگذار تر از گذشته در عرصه های مختلف حضور یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها