یادواره شهدای منطقه پیرتاج برگزار شد

یادواره شهدای منطقه پیرتاج به همت حوزه مقاومت شهید بروجردی در آستان امامزادگان این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۲۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام کاظم ابوالفتحی در یادواره شهدای پیرتاج که به همت حوزه مقاومت شهید بروجردی با حضور اقشار مختلف درآستان مقدس امامزادگان این شهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس در راه سالار شهیدان گام برداشتند و برای مقابله با ظلم و ستم استکبار و سردادن فریاد ازادی خواهی و ظلم ستیزی از جان خود گذشتند و با دلاورمردی و جانفشانی‌های خود موجب تقویت وحدت جامعه اسلامی شدند.

وی افزود: همسران و مادران شهدا با تاسی از حضرت زینب (س) فرزندان و همسران خود را به سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بدرقه کردند.


مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیجار گفت: برای عبور از مشکلات و بحران‌ها همه باید از شهدا درس ایستادگی، ایثار و مقاومت را بیاموزیم و در زندگی بکار بندیم تا به موفقیت برسیم.


حجت الاسلام ابوالفتحی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: مهمترین رسالت مسئولان در شرایط کنونی خدمت رسانی صادقانه به مردم است و امروز همه مسئولیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی که به مدیران سپرده شده در واقع حق الناس است و باید از آن صیانت شود.


وی تاکید کرد: مدیران باید با صداقت و جدیت در خدمت مردم باشند و همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیرند.


مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیجار با بیان اینکه امنیت، عزت و آرامش امروز جامعه اسلامی مرهون شهداست، الام کرد: همه وظیفه داریم یاد و خاطره شهیدان را زنده نگهداریم و راهشان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات