خبرهای داغ:
آیین تکریم سربازان سپاه ناحیه آرادان با حضور والدینشان در سپاه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۱۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آرادان، آیین تکریم سربازان سپاه ناحیه آرادان با حضور والدینشان در سپاه این ناحیه برگزار شد.

در این آیین سرهنگ گلینی فرمانده سپاه ناحیه آرادان گفت: هدف از تشکیل این جلسه باشکوه ایجاد انس و مودت بیشتر با این خانواده بزرگ و تکریم سربازان ناحیه و تشکر از شما خانواده های محترم که دعوت ماراپذیرفتید و اینکه شما آشنایی بیشتری با برخی مسائل مربوط به فرزندانتان داشته باشید.

وی بابیان برخی برنامه های مؤثر گفت: برنامه های ما در سپاه حول محور مسائل اخلاقی و تربیتی است.

سرهنگ گلینی خطاب به والدین سربازان گفت: خدمت سربازی یک وظیفه مقدس برای فرزندان شما است که بهترین روزهای زندگی خود را در این لباس مقدس میگذرانند و از این که افتخار خدمتگزاری نصیب ماشده خدارا شاکریم.

در ادامه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آرادان با بیاناتی از مقام معظم رهبری که فرمودند" در امور تربیتی و فرهنگی باید از خود شروع کنیم خدارا شکر که ما در سپاه پاسداران به خدمت مشغولیم و در خدمت شما عزیزان هستیم" گفت: برنامه های ناحیه آرادان نیز مثل همه نواحی دیگر در بعد اعتقادی و معنوی با برپایی کلاسها و جلسات بصیرتی است.

وی با اشاره به بیانات مهم و ارزشمند حضرت امام خمینی ره. که فرمودند"راه قدس از کربلا میگذرد" گفت: بیداری اسلامی و آینده نگری حضرت امام برای تشکیل بسیج جهانی مفهومش چیزی جز نابودی استکبار و اسراییل و دشمنان شرق و غرب نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها