پنجمین یادواره شهدای گمنام باخرز با سخنرانی امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۰۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین زاهدی امام جمعه شهرستان باخرز در پنجمین یادواره شهدای گمنام این شهرستان که شب گذشته با حضور جمعی از مردم و مسئولین شهرستان در مسجد جامع امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: شهید با از خود گذشتگی، به بالاترین مقام نزد پروردگار متعال رسیده است چرا که شهدا در هر موقعیت، حق را به خوبی تشخیص داد و بر مبنای رضای خدا و ایثار و از خودگذشتگی، جان خود را در راه دفاع از حق و انقلاب فدا کردند.

وی اظهار داشت: شهدا ذوب در راه خدا شدند و به مقامی رسیدند که در تصور ما نمی‌گنجد. شهدا با پیروی از ولایت و با سرلوحه قرار دادن راه شهدای صدر اسلام و با الگوگیری از آن‌ها به جایگاهی رسیدند که تا ابد در دل‌های تک تک ما زنده اند.
 
امام جمعه باخرز در پایان گفت: راه شهدا راه ولایت است و ما باید با تمام وجود این راه را ادامه دهیم تا در پیشگاه خداوند منان سربلند باشیم.

در سوم مهر ماه ۹۲، شهرستان باخرز شاهد تشییع و تدفین سه شهید گمنام دفاع مقدس بود که این شهدا در عملیات‌های، خیبر، والفجر ۸، کربلای ۵ و تک دشمن در سال ۱۳۶۷ در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند و پیکر مطهرشان در مناطق عملیاتی فاو و جزیره مجنون توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیرو‌های مسلح کشف شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها