خبرهای داغ:

توزیع لوازم التحریر در میان دانش آموزان نیازمند باهمکاری بسیجیان هندیجان

مسئول هیات میثاق باشهدای هندیجان گفت:درراستای کمک رسانی به افراد محروم به همین منظور با همکاری گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل ،آموزش وپرورش ،کمیته امداد امام راحل ، بسیجیان میثاق باشهدا و خیرین هندیجان بیش از ۷۰۰بسته لوازم التحریر در میان دانش آموزان بی بضاعت و بی سرپرست درشهرستان توزیع شدند.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۹۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

محمدحسین عنانات پیش ازظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:کمک رسانی به دانش آموزان نیاز مند منطقه هندیجان با آغازین روزهای سال تحصیلی از افتخارات بسیجیان میثاق باشهدا و گروه جهادی شهید نصر الله گشتیل است که بامشارکت خیرین به شایستگی انجام می گیرد.

وی افزود :در هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در تعدادی از مدارس آموزش و پرورش هندیجان بسته های لوازم التحریر توزیع شدند که مورد استقبال خانواده های دانش آموزشهرستان قرار گرفت که با مشارکت بیشتر خیرین و نیکوکاران کمک ها بیشتر خواهد شد.

وی بابیان توزیع بسته های مواد غذایی در میان محرومان گفت:در یادمان شهدای گمنام با همکاری بسیجیان میثاق باشهدا و گروهدجهادی شهید گشتیل بصورت ماهانه با مشارکت خیرین بسته های مواد غذایی تهیه و درمیان بیش از ۸۰خانواده نیازمند و محروم شهرستان توزیع می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها