در حضور یادگاران دفاع مقدس شهرستان زرندیه مطرح شد:
سردار محمدحسین آل‌اسحاق گفت: سلاح پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس با آن شرایط خاصی که از نظر تجهیزاتی بسیار ضعیف بودیم و توانستیم در برابر تجاوز رژیم بعث عراق ایستادگی کنیم چیزی نبود مگر ایمان و روحیه شهادت طلبی ، که امروز دشمن به دنبال گرفتن این سلاح مهم از ما بوسیله جنگ نرم است.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۸۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ؛ سردار محمدحسین آل‌اسحاق معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیر عامل کل کشور در همایش یادگاران دفاع مقدس با حضور خیل عظیمی از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، رزمندگان و ایثارگران  شهرستان زرندیه با بیان اینکه تاریخ بشریت و تاریخ ایران ، انقلابی نظیر انقلاب ایران اسلامی را ندیده ؛ خاطر نشان کرد : تمامی این موفقیت ها و پیروزی ها به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان و عنایت خداوند متعال در آن برهه حساس از تاریخ کشور بود که حتی یک وجب از خاک ایران از میهن اسلامی جدا نشد و سربلندی در این آزمون بزرگ الهی کسب نمی شد مگر با پیروی از نهضت عاشورای حسینی و دست به دامن سید و سالار شهیدان شدن.

سردار محمدحسین آل‌اسحاق قدرت مردمی ، رهبری آن دوران امام خمینی (ره) و تکلیف مداری رزمندگان اسلام را از جمله عوامل پیروزی در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت : سلاح پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس با آن شرایط خاصی که از نظر تجهیزاتی بسیار ضعیف بودیم و توانستیم در برابر تجاوز رژیم بعث عراق ایستادگی کنیم چیزی نبود مگر ایمان و روحیه شهادت طلبی ، که امروز دشمن به دنبال گرفتن این سلاح مهم از ما بوسیله جنگ نرم است.

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیر عامل کشور با تاکید بر اینکه دشمنان خوب میدانند که جنگ نرم بسیار موثر است، تصریح کرد: اگر مردم نظامیان آن ها را از مرز و بوم خود بیرون کردند، امروزه خودشان با دست های خودشان سربازان جنگ نرم آنها را به به خانه هایشان کشیده و سرسختانه حمایتشان می کنند و به طور کامل به دستورات و برنامه هایشان عمل کرده و پیگیری میکنند.

 وی از ماهواره  به عنوان سربازان و حتی فرماندهان دشمن یاد کرد و گفت : این سربازان دشمن به راحتی وارد خانه ها شده و خانه به خانه و نفر به نفر را مورد تهاجم فرهنگی قرار داده و به اهداف پوچ و باطل خود نزدیک میشوند.

سردار آل اسحاق در ادامه به تفاوت های جنگ نرم و جنگ سخت و آثار آن در جامعه پرداخت و یادآور شد:در جنگ سخت جبهه دشمن مشخص می باشد ، خاکریزها معلوم و سمت و سوی تیراندازی ها معین و مشخص است. در این شرایط رزمنده کافی است که چشم و بصر خود را به کار گیرد و سمت و سوی دشمن را نشانه رود و اما در جنگ نرم فریب حرف اول را می زند به طوری که جبهه دشمن مشخص نیست و خاکریزی وجود ندارد. بنابراین از بصر کاری ساخته نیست و رزمنده باید بصیرت خود را بکار گیرد.

وی افزود: در جنگ سخت رزمنده دشمن را می بیند ولی در جنگ نرم رزمنده باید دشمنی دشمن را ببیند! در جنگ سخت دشمن جسم تو را نشانه می گیرد و آن را به وسیله تیر و یا دیگر جنگ افزارها هدف قرار می دهد. ولی در جنگ نرم با جسم تو کاری ندارد بلکه اندیشه و فکر تو را هدف قرار می دهد و از آن جا که جسم تو از فکر و اندیشه تو تبعیت می کند لذا با زدن فکر و باورهایت به وسیله ابزارهای شایعه و دروغ و تهمت و تحقیر تو که از رسانه های جمعی به سوی تو پرتاب می کند عملآ جسم تو را نیز در اختیار می گیرد آن چنان با بمباران به اصلاح ( اطلاع رسانی) تو را در یک خلاء روحی قرار می دهد که جو فکری تو را کاملآ به هم می ریزد و در این حالت که تو دیگر باورهای خود را باور نداری و آن چه باور می کنی رگبارهای دشمن به ظاهر دلسوز تو است!

 انتهای پیام/

ارسال نظرات