مشاور ارشد فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه اوج تمنای دشمن این است که نظام مبتنی بر ولایت فقیه نباشد، گفت: هر کس جاده صاف کن دشمن در منطقه باشد تنبیه خواهد شد لذا مجبورند اقتدار ایران اسلامی را بپذیرند.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۷۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یوسفعلی زاده در مراسم همایش بصیرتی مدافعان عاشورایی بسیجیان شهرستان بردسکن ضمن تبیین حرکت انقلاب اسلامی در گستره ۴۰ سالگی آن علیرغم دسیسه‌های دشمن گفت: امروز ما در میان بهت دشمن ۴۰ ساله شدیم و  به بلوغ جسمی و فکری رسیدیم و امروز با افتخار تمام میراث امام راحل و شهیدان را در اختیار داریم.
 
وی در ادامه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: امکان حمله نظامی به ایران منتفی است و دلیل آن را اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم؛ ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها و جانبازی‌ها خواب را از چشم دشمن ربوده است و دشمن فکر می‌کند با یک عملیات تروریستی بزدلانه می‌تواند کاری کند، ولی خود می‌داند این گونه اقدامات بزدلانه او هیچ ارزشی ندارد.

یوسفعلی زاده در ادامه افزود: اوج تمنای دشمن این است که نظام مبتنی بر ولایت فقیه نباشد، اما خود به این نتیجه رسیده است که این آرزو و این خواب آشفته تعبیر نمی‌شود و هر کس جاده صاف کن دشمن در منطقه باشد تنبیه خواهد شد لذا مجبورند اقتدار ایران اسلامی را بپذیرند.

وی در ادامه گفت: همانطور که ما در زمینه امنیت و برخی دیگر از مولفه‌ها در منطقه حرف اول را می‌زنیم در حوزه اقتصاد هم باید به این قدرت برسیم و این هم با اتحاد و انسجام شدنی است و نباید در این حوزه فریب جنگ روانی و اقتصادی دشمن را بخوریم.
 
مشاور ارشد فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: امروزه متاسفانه برخی اخبار جعلی و دروغ در حوزه اقتصاد مردم را نگران می‌کند ما باید از این فضا عبور کنیم و همانطور که در دوران دفاع مقدس که وضعیت اقتصادی مردم به مراتب ضعیف‌تر بود با جهاد و از خود گذشتگی از آن دوره عبور کردیم امروز هم خیلی راحت‌تر می‌توانیم این دوره را بگذرانیم و نباید اسیر توطئه جنگ روانی دشمن شویم وبه جنگ اقتصادی دشمن همانند جنگ نظامی او در ۸ سال دفاع مقدس محکم پاسخ دهیم.
 
وی تاکید کرد: باید تلاش کرد و در صف جهاد ماند، باید به تکالیف دینی عمل کنیم، امر به معروف و نهی از منکر کنیم و حواسمان را جمع کنیم. امروز کمک به دولت برای عبور از تنگنا‌های اقتصادی تکلیف است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها