فرماندار خلیل آباد گفت: در جنگ تحمیلی، اصناف و اقشار مختلف مردم کمک کردند و باعث عبور از شرایط سخت هشت ساله دفاع مقدس شدند و امروز نیز نیازمند آن انسجام و وحدت ملی هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۴۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی شاکریعصر روز گذشته در مراسم دیدار با امام جمعه شهرستان خلیل آباد که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و شهادت مظلومانه اقشار مختلف مردم در حادثه تروریستی اهواز، اظهار داشت: این حادثه دل مردم و ملت ایران را داغدار کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور رسالت تمام اقشار جامعه سنگین‌تر از گذشته است، خاطرنشان کرد: دشمن جنگ روانی، اقتصادی و معیشتی را بر ملت ایران تحمیل کرده و نان مردم را هدف قرار داده است.

فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: در جنگ تحمیلی، اصناف و اقشار مختلف مردم کمک کردند و باعث عبور از شرایط سخت هشت ساله دفاع مقدس شدند و امروز نیز نیازمند آن انسجام و وحدت ملی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه احتکار ارزاق عمومی مردم و عدم پاسخگویی صحیح به مردم نیز بخشی از منکرات محسوب می‌شود، اذعان کرد: رفع مشکلات مردم نیز از جمله معروفاتی است که هر شخصی در هر عرصه‌ای می‌تواند در آن پیشگام باشد.

شاکری با بیان اینکه باید تمام توان خود را برای عبور از شرایط سخت کنونی به کار بگیریم، عنوان کرد: بسیاری از اصناف متدین شهرستان خلیل آباد با دولت همراهی لازم را داشته اند و در تهیه ارزاق عمومی مردم و عدم احتکار و گران فروشی مایحتاج ضروری از هیچ تلاشی دریغ نکردند.



اعتماد در بازار مهم‌ترین مؤلفه برای بازاریان است

حجت الاسلام علی ناهیدی در این مراسم با بیان اینکه ۳۸ سال از دفاع مقدس می‌گذرد و برنامه‌های مختلفی برای زنده نگه داشتن هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، اظهار داشت: رژه ۳۱ شهریور با شکوه خاصی در کشور برگزار شد و ترقه بازی‌ها نمی‌تواند ملت ایران را از مسیر رسیدن به اهداف خود خارج کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اصناف تأثیر فراوانی از ابتدای انقلاب در عرصه‌های مختلفی نظیر دفاع مقدس، امداد رسانی در حوادث طبیعی و غیر طبیعی و مراسمات ملی مذهبی و … داشته اند و زحمات زیادی در این رابطه کشیده اند.

امام جمعه خلیل آباد با تأکید بر اینکه توجه به بازار پر رنگ نیست و مسئولان مربوطه بیش از این باید به بخش‌های مختلف بازار توجه داشته باشند، تصریح کرد: بازاریان با رکود اقتصادی روبرو هستند، ولی باید مسئولان توجه بیشتری به مسائل فرهنگی، احکام داد و ستد، مسائل اقتصادی و امنیتی در بازار داشته باشند.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: صنعت و معدن، بهداشت، مالیات و شهرداری بیشتر درگیر مسائل اخذ مجوزات و مالیات و عوارض و پروانه بهداشت و… هستند، ولی چند بار به این مسائل توجه داشته اند که علت رکود بازار خلیل آباد چه هست و چند بار مسائل و مشکلات بازار را بررسی کرده اند؟

ناهیدی با بیان اینکه کار به جایی می‌رسد که بسیاری از بازاریان شغل خود را رها می‌کنند و به شغل‌های کاذب روی می‌آورند، عنوان کرد: اعتماد در بازار مهم‌ترین مؤلفه برای بازاریان است و این اعتماد با رعایت مسائل اخلاقی شرعی و تکریم مردم به وجود می‌آید.



ما توانسته ایم شعار محوری هفته دفاع مقدس

ابوالفضل فتوحی در این مراسم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در سطح رده‌های بسیجی و دستگاه‌ها و نهاد‌ها با شعار محوری ما توانسته ایم برگزار می‌شود

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: در پیشبرد عرصه‌های مختلف به‌ویژه صنایع دفاعی نیز توانسته ایم به جایگاه مناسبی برسیم و در منطقه حرف اول را بزنیم و در مقایسه با اول انقلاب پیشرفت‌های بسیار زیادی حاصل شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها