رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور گفت: از فرماندار شهرستان نیشابور تقاضای دستور صدور مجوز قانونی تجمع معترضین به این اهانت را دارم و در دستور صلاحدید مجوز صدور بفرمایید.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۴۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام علیرضا جوانشیری شب گذشته در یادواره ۵۰ شهید روحانی شهرستان نیشابور و فیروزه اظهار کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق خدمت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا را مرحمت فرماید.

وی افزود: محرم امسال شهرستان نیشابور تفاوت تلخی با محرم‌های سال پیش این شهرستان داشت و آن تفاوت این بود که در محرم امسال ما شاهد هتاکی و جسارت یک شخص را به عزاداران سیدالشهدا (ع) بودیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: البته این اقدام نابخردانه با ابراز احساسات پاک و خالصانه هیئت مذهبی، مداحان، سخنرانان و بزرگان جامعه روحانیت پاسخ قاطعی را دریافت کردند.

وی ادامه داد: در این موضوع موضع انقلابی امام‌جمعه محترم شهرستان قلب‌های عزاداران حسینی را آرام کرد.

جوانشیری افزود: امروز متأسفانه هفته‌نامه منتسب به این شخص هتاک که تعبیر من از این هفته‌نامه حاشیه نامه است، زیرا فقط به دنبال حاشیه است دیدیم که به‌جای عذرخواهی از مردم و عزاداران تیتر اصلی و صفحات بعدی این هفته‌نامه پر از سفسطه و مغلطه‌کاری سیاسی در مقابل این اقدام شدید و واکنش جامعه مذهبی شهرستان است.

وی تأکید کرد: شما در نشریه‌تان عکس چند تن از روحانیون ما را در صفحه اول چاپ کردید و این عزیزان با مسئولیت را تندرو معرفی کرده‌اید و اگر دفاع از باور‌ها و در مقابل اهانت کنندگان به سیدالشهدا (ع) تندروی است، همه ما تندرو هستیم و به این تندرویی خود افتخار می‌کنیم.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور افزود: شما در نشریه‌تان نوشته‌اید لبیک کم‌رنگ مردم به فراخوان! درصورتی‌که اصلاً فراخوانی وجود نداشته است و حتی با تجمعی که اتفاق افتاد موافق نبودند، عده از جوانان دلسوز به‌صورت خودجوش به میدان آمدند که البته تعداد قابل‌توجهی هم بود.

جوانشیری گفت: حال اگر هیئت مذهبی و مداحان و روحانیت دقیقاً برخلاف تعریف غلط شما در زیر بیرق حضرت سیدالشهدا فهم، شعور و قانون مداری به خرج دادند و شرایط کشور را درک کردند و به درخواست امام‌جمعه خود احترام گذاشتند و به رسیدگی دستگاه قوه قضائیه اعتماد کردند و تجمع نکردند باید متهم به استقبال کم‌رنگ بشوند؟ کاری ندارد امتحانش مجانی است.

این مقام مسئول عنوان داشت: از فرماندار شهرستان نیشابور تقاضای دستور صدور مجوز قانونی تجمع معترضین به این اهانت را دارم و در دستور صلاحدید مجوز صدور بفرمایید تا عمق نفرت عموم مردم از این اقدام نابخردانه را ببینید.

وی خاطرنشان کرد: گفته‌شده است که این موضع‌گیری‌ها علیه این جسارت سیاسی است، این جسارت بی‌سابقه شما به عزاداری حضرت سیدالشهدا دهن‌کجی و بی‌حرمتی واضح به عقیده مردم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور افزود: همه مردم از این جسارت وقیحانه اجماع مطلق دارند چرا که امام حسین (ع) آقای همه است، امروز رئیس‌جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که اصطلاحاً اصلاح‌طلب است می‌بینید در جلسه رسمی هیئت دولت برای امام حسین (ع) با فریاد بلند روضه می‌خواند. پس اگر سیاسی هم باشد هیچ‌کسی در کنار جاهلان اهانت کننده به عزاداری سیدالشهدا نخواهد ایستاد.

وی تصریح کرد: امروز فرماندار شهرستان نیشابور فرزند شهید است که سربند پیشانی او نام مبارک یا حسین (ع)، یا زهرا (ع)، یا صاحب‌الزمان (عج) و ... بوده است و به قاطعیت عرض می‌کنم که هیچ‌یک از سیاسیون مدافع اهانت به عزاداری امام حسین (ع) نیست.

وی ادامه داد: همه بدانند که اینجا کوفه نیست و نیشابور است و با مردمی دلداده به امام حسین (ع) حسین بیش از ۲۴۰۰ شهید تقدیم اهداف امام حسین (ع) و آرمان‌های انقلابی جمهوری اسلامی ایران کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه بدانند که امروز سال ۶۱ هجری نیست و دلدادگان حضرت آماده هرگونه مقابله با یاوه‌گویان به ساحت مقدس آن حضرت هستند، مردم این حکومت دهان اهانت کننده به عقاید خود را اگر لازم باشد خورد خواهند کرد.

وی افزود: حواستان جمع باشد که ما در برابر عقیده خود باکسی تعارف نداریم. به حاشیه نامه عرض می‌کنم که هر تیتری که می‌خواهید از این همایش و حضور یکپارچه مردم بزنید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: از تمام مداحان، عزاداران، روحانیون و هیئت شهرستان خواهشمند هستیم که گوش‌به‌فرمان امام‌جمعه شهرستان باشند و از هرگونه عمل خودسرانه و تجمع غیرقانونی پرهیز کنند و ما به دستگاه قوه قضائیه شهرستان اعتماد کامل داریم و مطمئن هستیم این شخص هتاک به سزای اعمال خود خواهد رساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها