خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز خبر داد:
فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز از برگزاری مسابقات فوتسال در هفته دفاع مقدس در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۰۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه ا...(عج)شیراز اظهار داشت: مسابقات فوتسال در هفته دفاع مقدس جام شهید عبدا... اسکندری در شیراز برگزار می شود.

وی گفت این مسابقات با حضور 26 تیم از منتخبین محله ها ،ادرات،ارگان ها برگزار می شود و تیم ها در گروه به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه 2تیم به مرحله بعد راه خواهد  یافت.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) تصریح نمود: مسابقات فوتسال جام شهید عبدا... اسکندری در هفته دفاع مقدس از روز چهارشنبه مورخ4/6/1397 آغاز می شود و سپس پس از برگزاری مسابقات ان شاءا... در  هفته بسیج امسال فینال و اختتامیه مسابقات برگزار خواهد گرفت.

وی افزود: نام گذاری این مسابقات به نام سردار شهید مدافع حرم شهید عبدا... اسکندری به خاطر  رشادت ها و دلاورمندیهای  سردار شهید اسکندری که از رزمندگان و فرماندههان هشت سال دفاع مقدس بوده که پس از سال ها زحمت و خدمت در جبهه حق علیه باطل و خدمات ارزنده به نظام جمهوری اسلامی ایران پس از جنگ نهایتا  در دفاع از حرم حضرت زینب(س)در سوریه به آرزوی خود رسید.

سرهنگ دوستدار افزود: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی تحقق منویات مقام معظم رهبر یاز جوانان تحصیل،تهذیب،ورزش و  آماده ساختن تیمهای ورزشی جهت شرکت در مسابقات استانی و بالاتر، ایجاد الگوهای مناسب ورزشی در بین بسیجیان و ایجاد انگیزه و رقابت سالم در مسابقات و عرصه های ورزشی یاد کرد.

وی در  پایان خاطرنشان کرد: به تیم های برنده در مسابقات علاوه بر اینکه کاپ قهرمانی دریافت می کنند، جوایز   نفیس و با ارزشی هم اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها