خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از ادامه رزم نمایش با افلاکیان تا پایان هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۵۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، یونس عزیزی  با اشاره به اینکه نمایش رزمی با افلاکیان همزمان با هفته دفاع مقدس و در اردوگاه توحید کرمانشاه اجرا می شود اظهار داشت: این نمایش تداعی گر عملیات های مهم استان است که در تثبیت نظام سهم عمده ای داشته اند.

 

وی افزود:محوریت این نمایش عملیات مسلم بن عقیل است و تا روز ۶ مهرماه به عنوان آخرین روز هفته دفاع مقدس نمایش با افلاکیان ادامه خواهد داشت.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: شروع مجدد این نمایش از ۱۴ مهر ماه با آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی در اردوگاه توحید به عنوان مکمل و کیفیت بخش این اردوها خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه تابستان پیک اردوهای راهیان نور غرب کشور بود و مهمانان استقبال خوبی از مناطق عملیاتی و یادمان های استان داشتند گفت: درصدد هستیم نمایش های رزمی- فرهنگی با افلاکیان را از ۱۴ مهر که البته در برخی استان ها از دهم آغاز می شود از سر بگیریم.

 

عزیزی افزود: با آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی میزبان دانش آموزان از اقصی نقاط کشور هستیم و دانش آموزان بومی را هم اعزام خواهیم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: درصدد هستیم امسال نسبت به سال گذشته از نظر کمیت با همان تعداد و از نظر کیفیت با افزایش بیشتری این اردوها را در قالب درس آمادگی دفاعی برگزار کنیم.

ارسال نظرات