همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از سربازان نمونه و روز سرباز با حضور نیرو‌های پایور و وظیفه در نمازخانه سپاه فریمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۹۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در ابتدای مراسم سرهنگ دوم پاسدار محمد رحیمی؛ مسئول بازرسی و تعالی سپاه فریمان به ایراد سخنرانی در موضوع هفته دفاع مقدس و روز سرباز پرداخت و با تسلیت ایام محرم و شهادت جمعی از پاسداران و سربازان سپاه اسلام در حملات کور تروریستی دشمنان در مراسم رژه نیرو‌های مسلح شهر اهواز، تقارن هفته دفاع مقدس و روز سرباز را به سربازان غیور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت:.

وی به نقش سربازان در جنگ و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگرما که بعنوان نیروی نظامی و حافظ انقلاب هستیم به هدفمان که همان حفظ آرمانهاو اصول ناب انقلابی و تعالی بخشی معنوی است اعتقاد نداشته باشیم دچار لغزش خواهیم شد لذا بایستی با تمام توان به وظیفه محوله خود ولقف بوده و آنرا به نحو احسن انجام دهیم.
 
رحیمی در ادامه ضمن توصیه به سربازان در ایفای نقش پاسداری از انقلاب به کلام گهربار امام علی (ع) که فرمودند: اگر کوه‌ها ازجاکنده شود تو استوار باش. از فراوانی دشمن چشم بپوش وبدان که پیروزی ازآن خداوند سبحان است، اشاره کرد و گفت: امنیت امروز ما مدیون رشادت‌های دلاورمردان و ایثارگران و شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای امنیت بوده و همه ما در حفظ انقلاب وظیفه بسیارسنگینی را برعهده داریم

در پایان این مراسم سه نفر از نیرو‌های وظیفه که در انجام امور محوله و کلاس‌های اخلاقی و قرآنی و مراسمات و مناسبت‌های سپاه بیشترین فعالیت را داشتند، بعنوان سرباز نمونه مورد تقدیر قرارگرفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها