فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: مسجد پایگاه اصلی تربیت مبتنی بر اندیشه و اعتقاد انقلابی است.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۸۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری در مراسم تحلیف فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: تفاوت نگاه انقلابی و غیرانقلابی در نوع نگاه به دنیا است که می‌خواهیم فقط دنیا را داشته باشیم و یا اهداف بلندتری هم داریم.

وی افزود: نگاه مبتنی بر معنویت، نگاه انقلابی و دنیای مبتنی بر توجه به آخرت، اندیشه انقلابی است. صرف زندگی و حیات مادی نگاه و مشی غیرانقلابی است.

وی ادامه داد: در نگاه انقلابی نمی‌توانیم در برابر ظلم‌هایی که استکبار در دنیا انجام می‌دهد بی تفاوت باشیم و با آن‌ها سازش و سازگاری پیدا کنیم. نگاه انقلابی نسبت به ظلم بر دیگران حساس است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: همراهی با مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم از نگاه‌های انقلابی است. مردمی بودن و خصیصه اعتقادی و انقلابی از جمله ویژگی‌های بسیج می‌باشد لذا اگر می‌خواهیم عزت‌مند و مستقل در دنیا زندگی کنیم باید نگاه انقلابی داشته باشیم.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی که دشمن هجمه فرهنگی خود را تشدید کرده و به دنبال ترویج ناهنجاری‌ها است بسیجیان دانش آموز می‌توانند نقش موثری در مدارس ایفا کرده و در این راستا باید واحد‌های بسیج دانش آموزی به صورت منسجمتری فعالیت کنند.

سردار نظری گفت: خانه، مدرسه و مسجد پایگاه‌های اصلی تربیت هستند و پایگاه اصلی تربیت مبتنی بر اندیشه و اعتقاد انقلابی نیز مسجد است لذا باید رابطه دانش آموزان با مساجد گسترده‌تر شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها