امام جمعه مشهد بیان داشت: امروز میدان جنگ ما با دشمن سر مرزها نیست بلکه محیط فرهنگی، مدارس و دانشگاه‌هاست.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۸۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی  امروز در مراسم تحلیف فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم الحرام و تقارن این دو در مقاومت دانش آموزی پیام خاصی دارد.
 
امام جمعه مشهد اظهار داشت: وجود رزمندگان نوجوان و دانش‌آموز در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس از جمله چهره‌های برجسته‌ای بود که شما شکل و شمایل خود را در آنها می بینید و امروز جنگ تمام نشده است و فقط نوع عملیات فرق کرده و به شکل فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی شده است.
 
وی گفت: امروز میدان جنگ ما با دشمن  سر مرزها نیست بلکه محیط فرهنگی، مدارس و دانشگاه‌هاست.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: امروز دشمن در مدارس با تلقین جریان‌ها و افکار باطل سیاسی به وسیله نمایندگانی از جریان‌های فرصت‌طلب سیاسی وارد شده و  بارش باران آتش بود در مدارس شما انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمن به میدان جنگ نظامی امید ندارد، گفت: امید دشمن در شرایط فعلی به نسلی است که امام(ره) و دفاع مقدس را ندیده است چون وجود امام راحل برای انقلاب معجزه بود و نفوذ نگاه امام (ره) سبب حرکت مردم بود.

امام جمعه مشهد در پایان تاکید کرد: جهاد شما در کنار جهاد فرماندهی بسیج جهاد تحصیلی و درس خواندن هم هست و باید سعی کنید از کسانی باشید که دانشگاه را شما از نیرو‌های انقلابی پر کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها