در این بیانیه آمده است: بسیجیان جان بر کف شما در حوزه بسیج فجر بی صبرانه مشتاق فرصتی هستند تا دندان مستکبران خبیث را در دهانشان خود کنند و درسی به این تروریست‌هایی از خدا بی خبر بدهند که تا سال‌ها از ذهن کسی پاک نشود.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۶۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،
بسم رب القاصم الجبارین
حمله کوردلانه گروهک تروریستی الاحوازیه به مراسم مردمی سالروز آغاز جنگ تحمیلی در اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان و نیرو‌های فداکار نظامی گردید باعث تألم و رنجش فراوان در میان آحاد مردم و بسیجیان، این لشکر مخلص خدا قرار گرفت!
این گروهک بزدل که از روی نامردمی و در اقدامی کور سینه‌های مردم بی دفاع و زنان و کودکان مظلوم اهواز را نشانه گرفت با ادعای دروغین حمایت از منافع مردم، اما در واقع پیاده کردن منویات مستکبرانه و گستاخانه آمریکای جنایتکار، امنیت این ملت مظلوم را مورد هدف قرار داد و به خیال خام خود در صدد کسب اعتبار و قدرت ناشی از خوش خدمتی برای آمریکا و سگ دست‌آموزش یعنی آل سعود وهابی می‌باشد در حالی که اینان بار‌ها نشان داده اند که به مزدوران صاحب نامشان همچون محمدرضا پهلوی و صدام حسین هم رحم نمی‌کنند و در موقع خود مانند دستمال کاغذی، آنان را پس از مصرف به زباله می‌اندازند.
ملت شریف ایران!
این قبیل اقدامات ناجوانمردانه که همزمان با فشار‌های داخلی و خارجی اقتصادی صورت می‌گیرد تنها با یک هدف وقوع می‌یابد و آن در هم شکستن عزم راسخ ملت قهرمان ایران در مواجهه با دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها و فتح قله‌های پیروزی و عزت و اقتدار است.
ما جوانان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج فجر اعلام می‌داریم نه تنها این اقدامات اثری در اراده پولادین ما ندارد بلکه تا آخرین قطره خونمان از حریم ولایت فقیه دفاع نموده و تمام همت مان را برای تبدیل جمهوری اسلامی به کشوری الگو برای همه ملت‌های آزاده جهان صرف می‌کنیم.
رهبر عزیز انقلاب!
بدین وسیله اعلام می‌کنیم بسیجیان جان بر کف شما در حوزه بسیج فجر بی صبرانه مشتاق فرصتی هستند تا دندان مستکبران خبیث را در دهانشان خود کنند و درسی به این تروریست‌هایی از خدا بی خبر بدهند که تا سال‌ها از ذهن کسی پاک نشود؛ و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
ارسال نظرات