معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی از خروج 330 مددجوی تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان مرکزی طی پنج ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۶۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مشهدی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی مهم‌ترین اولویت کمیته امداد را توانمندسازی و اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه 330 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با خودکفایی از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 309 مددجو با سرپرست مرد و 21 مددجو با سرپرست زن بودند، افزود: میزان خروج مددجویان در پنج ماهه نخست امسال به نسبت سال گذشته با 41 مددجو با سرپرست مرد و 15 مددجو با سرپرست زن رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: طی پنج ماهه نخست امسال 495 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد.

مشهدی با بیان اینکه این میزان فرصت شغلی در عرصه دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و  طرح‌های خدماتی بوده است.

وی افزود: تعداد 199 مورد از مشاغل ایجاد شده از محل اعتبارات امدادی و مابقی از طریق تسهیلات منابع بانکی و سایر منابع بوده است همچنین از طرح‌های اجرا شده تعداد 279 مورد روستایی و مابقی شهری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات