مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: ارتش صدام برآیند قدرت جبهه استکبار علیه ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۴۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد، گفت: همه مستکبران دنیا با تمامی توانشان جمع شده و متعهد شدند و تمام توان اقتصادی، نظامی، سیاسی و رسانه ای شان را در ظرفی به نام ارتش صدام متمرکز کردند و به دنبال تغییر و تنزیل سرنوشت ملت ایران بودند؛ اما ملت ایران ایستاد و در 8 سال مقاومت تاریخی آزمون بزرگی را به نمایش گذاشت.

این مقام مسئول با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: هشت سال دفاع مقدس و رعایت اصول اخلاقی در این جنگ نابرابر از جانب ملت بزرگ ایران، شخصیتی نوین برای ملت ایران ساخت، به طوری که جهانیان هنوز هم از پنجره دفاع مقدس به ملت ایران می نگرند.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز، اظهار کرد: حرکت مذبوحانه و حمله کور گروهک های تروریستی نشان از عجز و ناتوانی دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات چندین ساله حجت الاسلام اسماعیل زمانپور تقدیر و حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان بعنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد معرفی شد.

 

ارسال نظرات