خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه نینوا گفت: در دفاع مقدس ما درس هایی گرفتیم که موفقیت ما را به همراه داشت و یکی از این درس ها وحدت شیعه و سنی بود.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۳۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان سرهنگ پاسدار سیدعلی مهاجر در یادواره شهدای منا که به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد این شهدا در مسجد روستای حاجی قوشان گنبدکاووس برگزار شد افزود: در هشت سال دفاع مقدس هموطنان اهل سنت ما در کنار برادران شیعه خود برای دفاع ازوطن و آرمان های انقلاب جنگیدند و این وحدتی است که دشمنان ما نمی توانند ببینند.

وی با اشاره به اینکه از 4 هزار شهید استان گلستان 400 شهید اهل سنت هستند اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند کسانی که به بهانۀ مذهب به دنبال برهم زدن وحدت هستند و ندای تفرقه سر می دهند مزدور دشمن هستند و ما که در سایۀ ولایت توانستیم در جبهه های جنگ در کنار یکدیگر باشیم در عرصه های دیگر از جمله فناوری های علمی و دفاعی نیز می توانیم با حفظ وحدت به اهداف خود برسیم.

مهاجر باور وعدۀ الهی ، پیروی از ولایت و مقابله با ظلم و جور و همچنین ایثار در راه دین و خدا را از دیگر درس های دفاع قدس برشمرد و گفت: در دفاع مقدس ما یادگرفتیم که راه سعادت تا شهید شدن در راه خداست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن اذعان کرد: در این جنگ دشمن با سه راهبرد جنگ اقتصادی، فشار روانی و فشار امنیتی به میدان آمده است اما این اولین بار نیست که مورد هجمه به ویژه تحریم دشمن قرار می گیریم.

qaboosnameh 7

معاون اجرایی سپاه نینوا از تحریم های تحمیلی دشمن در دهه 50 و پس از حوادث تسخیر لانۀ جاسوسی و حادثه طبس یاد کرد و افزود: مرحله سوم تحریم پس از حادثۀ سپتامبر و مرحله چهارم نیز در جریان تصویب برجام اتفاق افتاد و دشمن در دوره های مختلف به دنبال تحمیل تحریم به ما بوده و هست.

وی اظهار کرد: در راه مقابله با نقشه های دشمن ما شهدای مختلفی در دهه های مختلف از جمله شهدای اول انقلاب ، شهدای دفاع مقدس ، شهدای هسته ای ، شهدای مدافع حرم و شهدای منا داشتیم و این شهدا نشان از درستی راه ما و حرکت در مکتب اهل بیت و عاشورا دارد.

مهاجر حادثۀ منا را یکی از ناگوارترین حوادث برای تمام ملت ایران دانست و گفت: تنها چیزی که ما را تصلی می دهد این است که این شهدا مقرب درگاه الهی هستند.

وی همچنین با اشاره به لزوم همراهی مردم در جنگ اقتصادی اذعان کرد: مردم نباید با هجوم به بازار بخاطر ترس از کمبود کالاو خرید بی رویه به مشکلات اقتصادی دامن بزنند، دشمن به دنبال ضربه زدن به ماست اما ما اهل رمضان و پیرو پیامبری هستیم که 3 سال در شعب ابی طالب در تحریم بود.

معاون اجرایی سپاه نینوا خاطر نشان کرد: در رفتار و مواضع خود باید مراقب باشیم ناخواسته تریبون دشمن نشویم و در دام جنگ روانی شبکه های اجتماعی بیگانه نیفتیم.

گفتنی است از 49 شهیداستان گلستان در حادثۀ منا 31 شهید از خواهران و برادران اهل سنت شهرستان گنبدکاووس بودند.

تصاویری از این مراسم :

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

qaboosnameh 9

qaboosnameh 10

qaboosnameh 11

qaboosnameh 12

qaboosnameh 13

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها