خبرهای داغ:
نمايش اقتدار نيروهاي مسلح در کاشان همزمان با سراسر كشور رژه يگانهاي پياده، زرهي و موشکي ارتش و نظامي و انتظامي و بسيج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ميدان جهاد کاشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۳۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کاشان، همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح در کاشان برگزار شد.

آیت الله عبدالنی نمازی امروز در رزمایش نیروهای مسلح کاشان، اظهارداشت: قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا برای حفظ ارزش‌های دینی بود و انقلاب اسلامی ایران نیز در دفاع از ارزش‌های اسلامی به وقوع پوست.

آیت الله نمازی عنوان کرد: تقارن سالگرد دفاع مقدس با ایام سوگواری سالار شهیدان پیام خاصی را برای ما دارد که تسلیم نشدن در برابر ظلم است.

وی با اشاره به گفته امام راحل که عاشورا یاریگر ملت ایران در دفاع 8 ساله با استکبار جهانی بود گفت: اکنون نیز باید با وحدت و یکپارچگی توطئه های دشمن را خنثی کنیم و پرچم پر افتخار "لا اله الا الله" را بر فراز بام‌ این کشور به اهتزاز در آوریم.

وی اضافه کرد: مکتب انسان ساز عاشورا منشأ قدرت و اقتدار حکومت اسلامی است و در مقابل ظالم باید قیام کند.

آیت الله نمازی خاطر نشان کرد: فرهنگ ظلم ستیزی را انقلاب اسلامی از عاشورا الهام گرفته است و نیروهای مسلح، خانواده هایشان و تمامی ملت ایران با ایستادگی تمامی توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، جمعی از مردم و مسئولان ، نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نیروی انتظامی به صورت منظم از مقابل جایگاه عبور کرده و توانمندی‌ها و تجهیزات نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها