همزمان با هفته دفاع مقدس و به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از ۱۶ خانواده شهید شهر هرات تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۱۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با هفته دفاع مقدس و به پاس ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجلیل از خانواده‌های معزز ایشان با حضور مسئولین شهرستان خاتم از ۱۶ خانواده شهید شهر هرات و دهستان چاهک سرکشی شد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا امنیت امروز جامعه را مرهون رشادت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و جانبازان عنوان کرد و گفت:: امروز ما باید قدردان صبر و استقامت خاناوده‌های معزز شهدا باشیم و در راه گرامیداشت این عزیزان گام برداریم. سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ادامه با اشاره به شهادت جمعی از نظامیان و مردم در حادثه تروریستی اهواز این اقدام را محکوم کرد و گفت:: انجام اینچنین اقدامات تروریستی ناجوان مردانه و آتش گشودن بر روی مردم نشان از ضعف و ترس دشمنان ایران است.
مهندس میربهبودی معاون سیاسی امنیتی فرماندار نیز در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.
وی در ادامه با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز خاطر نشان کرد: این آتش بازی‌ها چیزی از اقتدار نظام و انقلاب اسلامی ایران نخواهد کاست.
ارسال نظرات