فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:
سرهنگ سید اسدالله امامی درمراسمسرکشی ازخانواده شهدای شهرستان گفت:نباید نسبت به تکریم و احترام خانواده معززشهدا و ایثارگرانی که افتخار و عزت امروز کشورمان را مدیونشان هستیم، بی توجه باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۰۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: امامی درمراسم سرکشی ازخانواده شهدای شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان وایثارگران با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را باید گرامی بداریم، اظهار داشت: ۳۱ شهریور ماه آغاز هشت سال جنگ است و ما این روز را بدین دلیل که موفقیتی بزرگ نصیبملت ایران شده است گرامی می‌داریم.
وی افزود:ابرقدرت‌های بزرگ دنیا با پشتیبانی‌های مالی و نظامی متجاوزان بعث عراق، هشت سال جنگ را بر کشورمان تحمیل کردند و رزمندگان ما با دستانی خالی آن دفاع مقدس وجانانه را رقم زدند.
فرمانده ناحیه اشکذرافزودرزمندگان غیور ایران اسلامی به پیروی از امام خمینی (ره) وهدایت‌های داهیانه آن امام همام با اتکای به خداوند نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست غاصبان و متجاوزان بیفتد.
امامی باتأکید بر اینکه امروز وظیفه‌ای سنگین بر دوش همه ماست و آن هم اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار داشت: باید قدردان جانبازانی که درد جانبازی را با خود حملمی کنند و خم به ابرو نیاورده اند تا مبادا اجرشان ضایع شود باشیم و رشادت هایآن‌ها را به فراموشی نسپاریم.
 
ارسال نظرات