حجت الاسلام سید مهران کریم پور در جمع طلاب خواهر لردگانی گفت: دفاع مقدس بخشی از فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی است.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۰۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ نشست بصیرتی در حوزه علمیه خواهران لردگان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور در این نشست با اشاره به ابعاد مختلف جنگ تحمیلی گفت: در یک سوی این نبرد مردمی قرار داشتند که به رهبری امام خمینی(ره) و با تاسی از آموزه های دینی به دنبال تحقق نظام اسلامی بودند تا بتوانند تمدن اسلامی را در مقابل نظام و تمدن غرب احیا کنند و در سوی دیگر تمام قدرت های جهانی متخاصم حضور داشتند که تلاش می کردند درخت اسلام را از ریشه بخشکانند.

حجت الاسلام کریم پور، اتکا ء و ایمان راسخ رزمندگان به خداوند متعال را از مهمترین خصیصه های پیروزی در این جنگ دانست و افزود: با مطالعه و تحقیق در خصوص روحیات و اهداف رزمندگان دفاع مقدس و مردم ایران اسلامی مشاهده می شود که ایمان به خدا و الگو گیری از اهل بیت (علیهم السلام) به صورت نهادینه شده در مردم و رزمندگان دیده می شد و سند پیروزی نظام اسلامی نیز در گرو همین خصوصیت بود.

وی تلاش  حوزه های علمیه را تکمیل کننده راه شهدا و اهداف رزمندگان اسلام بیان کرد و از طلاب خواهر خواست که با تلاش همه جانبه در راه اشاعه فرهنگ اسلامی حرکت کرده و در مقابل شبهات دشمنان جامعه را آگاه نمایند.

 

ارسال نظرات