خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی خبر داد

اجرای ۸۵۰ برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: در سال جاری ۸۵۰ برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۸۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، سردار محمدعلی قاسمی در یادواره شهدای زنان انقلاب در جمع خواهران شهرستان زیرکوه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا،به مجاهدت زنان در طول انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: مردمی ترین انقلاب ،انقلاب اسلامی ایران و مردمی ترین جنگ دنیا دفاع مقدس بود.


فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی با بیان اینکه جنگ بر ما ظالمانه تحمیل شد،گفت: اسلام هیچوقت شروع کننده جنگ نبوده و نیست اما وقتی بر ما جنگ تحمیل شد اسلام به ما اجازه دفاع دیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: قیام عاشورا به خاطر حقانیت امام حسین (ع) ماندگار شد و دفاع مقدس هم به خاطر حقانیت و مظلومیت ما در ۸سال دفاع ماندگار شد.


سردار قاسمی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: در سال جاری ۸۵۰ برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان اجرا میشود.


وی با بیان اینکه دفاع مقدس ما در خط عاشورا بود،خاطرنشان کرد:مردم ایران ۸ سال سختی ها را تحمل کردند و بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردند اما یک وجب از خاک وطن را تقدیم دشمن نکرد.


سردار قاسمی خاطرنشان کرد:امروز بعد از ۴۰ سال از انقلاب همچنان مردم ما به جهت عزتی که شهدا به ما دادند برایشان یادواره برگزار می کنند و به زودی کنگره ملی شهدا برگزار خواهد شد.


فرمانده سپاه انصارالرضای استان،با بیان اینکه شهدا ما را زنده کردند و به ما عزت دادند،گفت:جبهه های ما جبهه های نور بود و جبهه های دشمن جبهه ظلمت بود.

 

وی خطاب به خواهران گفت: این یادواره ها برای نشستن نیست بلکه باید از این یادواره ها الگو بگیریم و یادواره شهدا باید به ما درس ایثار ،صبر و استقامت بدهد.


سردار قاسمی اذعان داشت:امروز دست ما از ائمه کوتاه است اما شهدا شفیع می شوند و موارد بسیار زیادی تا کنون از شفاعت شهدا داشته ایم.

 

گفتنی است،در سومین روز از هفته دفاع مقدس،به همت حوزه مقاومت حضرت ام البنین بسیج خواهران شهرستان و با حضور فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی ،امام جمعه شهرستان،جمعی از مسئولان و استقبال گسترده خواهران بسیجی شهرستان،یادواره شهدای زنان انقلاب اسلامی در حسینیه امیرالمومنین شهر حاجی آباد زیرکوه برگزار شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار