بیانیۀ بسیج اساتید تهران بزرگ در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکومیت ترور کور در اهواز

اساتید بسیجی دانشگاه ها و پژوهشگاه های تهران بزرگ ، در بیانیه ای ضمن گرامیداشت حماسۀ ماندگار دفاع مقدس و ضمن تسلیت شهادت عزاداران حسینی در مراسم رژۀ نیروهای مسلح در اهواز، همۀ اقشار مردم را به همبستگی مضاعف و وحدت کلمه دعوت نمودند.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۵۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

بیانیۀ بسیج اساتید تهران بزرگ در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکومیت ترور کور در اهواز

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، اساتید بسیجی دانشگاه ها و پژوهشگاه های تهران بزرگ در بیانیه ای ضمن گرامیداشت حماسۀ ماندگار دفاع مقدس و یاد و خاطرۀ شهدای گرانقدر آن عرصه و ضمن تسلیت شهادت عزاداران حسینی در مراسم رژۀ نیروهای مسلح در اهواز به محضر امام و امت ، همۀ اقشار مردم را به همبستگی مضاعف و وحدت کلمه دعوت نمودند.

 

متن بیانیه بسیج اساتید تهران بزرگ به این شرح است: 

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد» امام خمینی(ره)

 

دنیا نیک می‌ داند که ملت رشید ایران اسلامی راه سعادت و عزت خود را بدرستی بازشناخت و با اقتدار تمام و اطمینان خاطر در این راه روشن و امید بخش پیش می رود. گواه قاطع بر این مدعا، دفاع مقدس و پیروزمندانۀ هشت ساله است که همواره آن را چون جان گرامی و پاس می داریم.

 

لذا تحرکات مذبوحانه و ذلیلانۀ برخی ولیده های پلید استعمار نظیر آنچه در کشتار مردم مظلوم اهواز انجام گرفت، هرگز در این حرکت غرور آفرین، کمترین تأثیری نخواهد گذارد.

 

این همه قدرت و ظرفیت بدان جهت است که این ملت قهرمان درس ترجیح مرگِ با عزت بر حیات توأم با ذلت را از سرور و سالار شهیدان گرفته است و با بذل گوهر جان به پای آرمان، هیچگونه رخوت و اسارتی را برنتافته، همچنان طوفنده به سوی قلل افتخار و پیروزی پیش می تازد.

 

همین امتیاز منحصر بفرد است که دشمن را مجبور کرد تا در چهلمین سال بلوغ انقلاب، ناامیدانه؛ چندانکه نفسش به شماره افتاده، آخرین تلاش ها و توطئه هایش را که در قالب مترسک تحریم و ناامن سازی جلوه کرده است، بکار گیرد تا شاید بتواند برای تجدید قوا قدری زمان بخرد. زیرا نیک می بیند که در افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، یمن مظلوم، سخت قافیه را باخته است. رژیم سفاک بحرین به شدت تحت فشار مردمی و دموکراسی خواهی قرار دارد و در فلسطین نیز اسرائیل مدعی نیل تا فرات که سابقاً به عنوان تنها گالیور برای لی لی پوتِ خاور میانه مطرح می شد، چون حلزونی نرم و آسیب پذیر ناگزیر به فرو رفتن در لاک خود گردید و در این میان آبروی ابرقدرت پوشالی است که توسط ملت غیور ایران و نیروهای مسلح رشیدش در بازار مکاره جهان به حراج گذاشته شده است؛ همان آمریکائی که روزگاری خبر حرکت ناو جنگی اش حکومت هائی را جابجا و زیر و زبر می کرد. لذا عصبانیت و دست و پا زدن این غول در زنجیر چندان هم بی وجه نمی نُماید.

 

ما اساتید بسیجی دانشگاه ها و پژوهشگاه های تهران بزرگ ضمن گرامیداشت حماسۀ ماندگار دفاع مقدس و یاد و خاطرۀ شهدای گرانقدر آن عرصه، مراتب تقدیر و تشکر خالصانۀ خود را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعلام و ملت بصیر ایران را بخاطر تربیت چنین فرزندان رشیدی تحسین می نمائیم و ضمن تسلیت شهادت عزاداران حسینی در مراسم رژۀ نیروهای مسلح در اهواز به محضر امام و امت که در ماه حرام و بدست یزیدیان زمان اتفاق افتاد، همۀ اقشار مردم را به همبستگی مضاعف و وحدت کلمه دعوت می نمائیم.

 

زیرا نیک می دانیم که تروریست های کوردل در حملۀ ناجوانمردانۀ خود، عرب را از غیرعرب و سنی را از شیعه تفکیک نکرده اند؛ بلکه به دستور اربابان نابخردشان که سر در آخور بیگانگان دارند، در پازل توطئۀ دشمن، صرفاً مأموریت ایجاد ناأمنی را برعهده داشتند، لذا باطل السحر این توطئه ها را همانا جدّ و جهد دولت در ارائۀ بیش از پیشِ خدمت و جلب رضایتمندی مردم، وحدت تمام اقشار ملت و توجه تام نسبت به دشمنی های ام الخبائث، مرکز ثقل و کانون این فتنه ها آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث می دانیم.

 

حال که دشمن تمام دسیسه های چهل ساله علیه انقلاب را پای کار آورده است، ما نیز تمام تجارب چهل سالۀ خود را به کار می گیریم و با حفظ وحدت و فرمانبرداری از نایب امام زمان(عج)، حضرت امام خامنه ای«دامَ ظلهُ العالی» تمام نقشه هایشان را بر آب می زنیم.

 

در عین حال، مجازات سخت و پشیمان کنندۀ سرشاخه های این ترور کور مرحمی بر قلب سوزناک خانوادۀ شهدا و خانوادۀ بزرگ ملت ایران می شود که از نیروهای خدوم امنیتی، نظامی و قضائی مورد انتظار است.

 

در آغاز سال تحصیلی و بهار دانش و معرفت به روشنفکران غرب اندیش نیز اشعار می دهیم که غبار غفلت از چشم خرد خویش بزدایند و سیرت حقیقی مدعیان دموکراسی خواهی و دفاع از حقوق بشر را در واقعیتِ نمایان این ترورها، تحریم غیرانسانی و همچنین قتل عام انسان ها در یمن، سوریه، فلسطین، افغانستان و دیگر نقاط منطقه و جهان بخوبی ببینند و بیش از این علیه منافع ملت و آزادگان جهان تیغ قلم و زبان برنکشند.

 

به تروریست های اوباش و مزدور نیز می گوئیم که «ای مگس! عرصۀ سیمرغ نه جولانگه توست؛ عِرض خود می بری و زحمت ما می داری».

 

با آرزوی توفیق و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی

بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشگاه های تهران بزرگ

ارسال نظرات