خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی خبر داد

نقش آفرینی 220گروه جهادی خواهر در رزمایش خدمت رسانی بسیج

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: امروز به شکل نمادین به مناسبت هفته دفاع مقدس در کل کشور یک هزار گروه جهادی و در استان ما 220 گروه جهادی برای خدمات رسانی به محرومین در عرصه های مختلف حاضر شده اند.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۵۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

زهره روستا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیجیان جامعه زنان استان در رزمایش خدمات رسانی بسیج که از نهم تا 29 شهریورماه با حضور 7هزار گروه جهادی در سراسر کشور انجام شد در 6 عرصه حضور داشتند.

وی با اشاره به عرصه های خدمات رسانی خواهران بسیجی افزود: در مشاوره(خانواده، اداری، حقوقی، اقتصادی و ترک اعتیاد)، کارآفرینی، پاکسازی محیط زیست و کاشت درخت، عمرانی( نقاشی زمین بازی و دیوار نویسی) و ارائه خدمات اجتماعی  خواهران بسیجی نقش آفرین بودند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان عنوان کرد: اردوی یک روزه تفریحی ـ ورزشی ویژه مادران و فرزندان، رسیدگی به سالمندان، ایجاد مهد کودک های موقت، جمع آوری کمک جهیزیه به خانواده های کم بضاعت و نیز تحویل لوازم التحریر به دانش آموزان از دیگر خدمات ارائه شده در حاشیه شهرها بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز  گروه های جهادی خواهر در مناطق محروم و حاشیه شهرها مشغول کار هستند خاطرنشان کرد: امروز به شکل نمادین به مناسبت هفته دفاع مقدس در کل کشور یک هزار گروه جهادی و در استان ما 220 گروه جهادی برای خدمات رسانی به محرومین در عرصه های مختلف حاضر شده اند.

روستا ادامه داد: گروه های جهادی خواهران در دوخت لباس ها و نقاشی در محل نمایشگاه " از حرا تا حرم" حضور دارند.

وی یادآور شد: از مجموع 220 گروه جهادی خواهران بسیجی استان که در رزمایش خدمت رسانی اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله2  حضور داشتند 119گروه از محلات بسیج جامعه زنان، 29گروه دانش آموزی و 17گروه دانشجویی بودند.

روستا گفت: "خدمت رسانی تجلی مهر زینبی" شعار امروز سوم مهرماه همزمان با چهارمین روز هفته دفاع مقدس است.

وی ابراز داشت: برنامه میز خدمت با حضور ویژه بسیج جامعه زنان در کنار اقشار مختلف بسیج اعم از ادارات، پزشکی، حقوقی و طلاب به صورت رزمایشی برگزار می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان از حضور نائب رئیس شورای شهر و بانوی کارآفرین نمونه استان در کنار سایر کارشناسان در این طرح خبر داد و متذکر شد: همه حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج امروز موظف به اجرای این برنامه هستند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار