مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود خبر داد:

اجرای نمایش پرده خوانی دفاع مقدس در شاهرود

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود از اجرای نمایش پرده خوانی دفاع مقدس در مدارس و سطح این شهرستان در ایام دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۴۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
عباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به اجرای برنامه پرده خوانی در مدارس و سطح شهر اظهار کرد: این برنامه به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.
وی افزود: نمایش پرده خوانی جنگ برای اولین بار در هفته دفاع مقدس با اجرای هنرمند بسیجی مهدی بانی در سطح مدارس و شهر اجرا می‌شود.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود با بیان اینکه این نمایش تکنفره اجرا می‌شود گفت: در این نمایش پرده خوانی حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به کشورمان روایت می‌شود و از تسخیر خرمشهر توسط دشمن و مقاومت مردم آغاز و از فداکاری و رشادت رزمندگان و جانبازان بیان می‌شود.
اعتماد با بیان اینکه این روایت خوانی از عاشورای حسینی و رشادت قاسم ابن الحسن (ع) تا شهید فهمیده نوجوان دانش آموزی بسیجی را در دوران دفاع مقدس پیوند می‌زند عنوان کرد: هدف از این برنامه تعمیق و بسط و گسترش فرهنگ و ارزش‌های دینی و اسلامی و بازنشر هنری فرهنگ دفاع مقدس که در راستای فرهنگ عاشوراست می‌باشد.
وی با اشاره به استقبال از این نمایش در مدارس گفت: با توجه به اجرای این برنامه در مدارس دخترانه و پسرانه استقبال از این برنامه بسیار خوب بوده و برای بعد از هفته دفاع مقدس نیز تلاش داریم تا با تئجه به استقبال این نمایش ادامه داشته باشد.
اعتماد افزود: این برنامه با همکاری بسیج دانش آموزی شاهرود و همکاری آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار