مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان :

سرباز طراز انقلاب باید در راستای اعتلای اسلام و انقلاب از اعطای جان خود دریغ نکند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: سرباز طراز انقلاب سربازی است که در اعتلای اسلام و انقلاب از اعطای جان خود دریغ نکرده و در راه اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب جانفشانی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۱۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با هفته دفاع مقدس و روز سرباز مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان درجمع نیرو‌های پایور و وظیفه در محل نمازخانه فریمان به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام علی اصغر سلیمانی در ابتدای سخنرانی با تسلیت ماه محرم و شهادت جمعی از پاسداران و سربازان در حادثه تروریستی اهواز، هفته دفاع مقدس را تداعی کننده جانفشانی شهدا و ایثارگران ورزمندگان دانست و بیان داشت: هفته دفاع مقدس درحقیقت نشان دهنده عزم ملی برای دفاع از تمامیت ارضی و عقیدتی ما بود و ما با تأسی به امام حسین (ع) و قیام عاشورای توانستیم در مقابل دشمنان قسم خورده نظام بایستیم.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه فریمان در ادامه به روز سرباز اشاره کرد و سربازان را جزء مؤلفه‌های قدرت کشور خواند و اظهار داشت: به تعبیر امامین انقلاب، در نظام جمهوری اسلامی، خدمت سربازی مقدس شمرده شده و عبادت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین گفت: هرکشوری نیاز به امنیت دارد و برای حفظ تمامیت ارضی خود به داشتن ارتشی مقتدر و نیرو‌های مسلح توانمند نیاز دارد و کشور ماهم امروز با وجود داشتن نیرو‌های مسلح انقلابی و سربازان فداکار تمامیت ارضی خود را حفظ نموده و نیرو‌های مسلح با ایجاد امنیت به اقتدار نظام کمک شایانی می‌کنند.
 
وی در ادامه به نقش سربازان طراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سرباز طراز انقلاب سربازی است که در اعتلای اسلام و انقلاب از اعطای جان خود دریغ نکرده و در راه اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب جانفشانی می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها