مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: قلاب اسلامی با تکیه بر نهضت حسینی استمرا پیدا کرد و هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد حسینی بودن آن بیشتر خودش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۰۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار حسینعلی یوسفعلی زاده  در صبحگاه مشترک بسیجیان، مسئولین و معاونین اداره آموزش و پرورش که با همکاری حوزه مقاومت بسیج ۶ دانش آموزی سپاه ناحیه حمزه سید الشهدا(ع) برگزار شد اظهار داشت:  چهل سال است که از پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی جمهوری اسلامی ایران گذشته است و دشمنان و بدخواهان ما  راضی نبودند که این انقلاب حتی چهل روز ادامه پیدا کنه، اما به کوری چشم دشمنان امروز انقلاب ما چهل ساله شد.

وی ادامه داد:  انسان وقتی به چهل سالگی میرسد بلوغ و کمال و استحکام در او کاملا نمایان است. نظام مقدس جمهوری اسلامی هم یک موجود زنده است چرا که موجودات زنده ‌ای چون شهدا، ایثارگران، انقلابیون و ملت شریف ایران حامی او هستند و به بلوغ خود رسیده است.

یوسفعلیزاده بیان داشت: شهدای مدافع حرم بزرگ شده‌های نسل بعد انقلاب بوده اند که به خیل شهدای صدر انقلاب و دفاع مقدس پیوستند.

وی گفت: دشمن از هر دری که آمد به در بسته خورده است. از هرجایی که سر دراورد  سرش را به سنگ کوبیدیم و دهان و دندانش را خورد کردیم البته ماهم خسارت دیدیم و  به زحمت افتادیم به هرحال جنگ جنگ است و هزینه‌هایی به دنبال دارد.
 
مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: کربلا نقطه اوج به میدان آمدن جان‌های پاک است و معلم ماست؛ انقلاب اسلامی با تکیه بر نهضت حسینی استمرا پیدا کرد و هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد حسینی بودن آن بیشتر خودش را نشان می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی با تکیه به منطق و شعائر حسینی نمی‌بود هیچ وقت به پیروزی نمی‌رسید و استمرار نمی یافت.

یوسفعلیزاده ابراز داشت: دشمنی که در ۳۱ شهریور سال  به کشور ما تجاوز کرد با ۵۹ تجاوز کرده بودبا غرور مصاحبه خود را نیمه تمام گذاشت و گفت و بقیه مصاحبه را در تهران انجام می‌دهیم اما  هنوز به مقصد نرسیده  بارکش غول بیابان شد و همچون حیوانات از سوراخ کشیده شد و به دست اربابانش کشته شد.

وی یاداور شد:  طی تقریبا دویست سال گذشته دو الی سه جنگ برای ایران اتفاق افتاد و تنها جنگی که یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشده  همین جنگ هشت ساله بود با وجودی که طولاترین جنگ تاریخ قران ایران بود و علت آن هم این بود که رزمندگان با منطق حسینی و رهبری امام (ره) به میدان نبرد رفتند.
 
مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به حادثه تروریستی چند روز گذشته در اهواز گفت: ایران امروز در اوج ثبات است و دشمن خیال می‌کند با این عمل وحشیانه می‌تواند تزلزل ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: وقتی ما می‌توانیم به غزه، یمن، لبنان، سوریه و عراق کمک کنیم تا جنگ نیابتی امریکا با جهان اسلام را دفع کنیم چرا  در خانه‌های خودمان با آن‌ها بجنگیم. امروز دفاع مقدس ما کیلومتر‌ها آن طرف‌تر از مرز‌ها جریان دارند و ایران اسلامی همچون جزیره‌ای امن در منطقه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها