به‌مناسبت هفته دفاع مقدس؛

غبارروبي گلزار شهدا در شهرستان فارسان

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهدا با حضور مسئولين ادارات و نهادهاي شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۰۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهدا با حضور سرهنگ پاسدار مهران مرادي،  جانشين فرماندهی سپاه قمر بني‌هاشم (ع)، فرماندار، مسئولين، نيروهاي نظامي و انتظامي، به‌ ويژه خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگر فارسان برگزار شد.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ناحيه فارسان، بابيان اينکه مردم شريف ايران با هر مذهب، قشر و سليقه‌اي در جنگ تحميلي شرکت کردند و نگذاشتند که يک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بيفتد تصريح کرد: حضور تمام اقشار ايراني در دفاع مقدس براي مردم ايران يک عزت و افتخاري بزرگ است.

حجت الاسلام علوي بيان داشت: شهدا، ايثار و از خود گذشتن را با نثار جان خويش درراه حق و حقيقت تفسير کردند و امروز وظيفه ما زنده نگاه‌داشتن اين ارزش‌هاست.

وي بابيان اينکه بايد از دستاوردهاي انقلاب و شهدا پاسداري کنيم و در راستاي رشد معنوي از آن بهره ببريم، افزود: اين امانتي است که بايد آن را به نسل‌هاي آينده انتقال دهيم.

شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی، با غبارروبي و عطرافشاني آرامگاه پاک شهيدان و قرائت قرآن و فاتحه، ضمن گرامي داشتن ياد و خاطره شهيدان انقلاب و جنگ تحميلي، با آرمان ها‌ي والاي امام راحل (ره) تجديد ميثاق کردند.

ارسال نظرات