خبرهای داغ:
امام جمعه الوند:

با دست خالی دربرابر دشمن ایستادیم/گردنه جنگ اقتصادی را پشت سرخواهیم گذاشت

امام جمعه الوند اظهار کرد: انشالله در این جنگ اقتصادی که دشمن به پا کرده است ، از گردنه ها نیز عبور خواهیم کرد و با تولید ملی و عبور از تحریم ها پیروز میدان جنگ اقتصادی خواهیم بود .
کد خبر: ۹۰۶۱۳۶۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند در حضور کارگران و پرسنل شرکت تک پرس در مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج این کارخانه اظهار داشت : کسی که زحمت می کشد و کار می کند برای رزق و روزی حلال مانند مجاهد است که در راه خدا قدم برمی دارد .
وی ادامه داد: امروز جنگ ، جنگ اقتصادی است، در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با دست خالی در مقابل تمام دنیا ایستادند و نزدیک به 200هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم و آرامش و آسایشی که داریم مدیون این شهدا هستیم و امروز هم تلاش در راه پیشرفت کشور بسیار حائز اهمیت می باشد .
امام جمعه شهر الوند تبیین کرد: با توجه به این که مقام معظم رهبری امسال را سال تولید ملی نام گذاری کردند از مدیرعامل شرکت تک پرس ممنونیم که صد در صد تولید این شرکت کاملا ایرانی می باشد و این باعث افتخار ما است .
حجت الاسلام مهدوی در بخش پایانی بیانات خود ابراز کرد: انشالله در این جنگ اقتصادی که دشمن به پا کرده است ، از گردنه ها نیز عبور خواهیم کرد و با تولید ملی و عبور از تحریم ها پیروز میدان جنگ اقتصادی خواهیم بود .
3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار