خبرهای داغ:
ملت ایران با پایداری و گفتمان عاشورا و غدیر و در محفل انتظار و مهدویت شکل گرفت و توانست الگویی جدید از پایداری را در مقابل چشمان جهانیان قرار دهد.
کد خبر: ۹۰۶۱۳۳۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

سرهنگ داود بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس نقطه عطفی در انقلاب اسلامی به شمار می رود که می تواند معادلات مادی و معنوی دنیا را تحت تاثیر قرار دهد.
وی گفت: روزهای نخستین جنگ تحمیلی یک آزمون سخت بود که می تواند مردم ایران را به درجات عالی برساند و افکار عمومی دنیا را به هم بریزد و ما نمی دانستیم در پس این سختی بزرگ چه قله هایی را قرار است فتح کنیم.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: به برکت ۸ سال دفاع مقدس، در این حوزه توانستیم لذت حضور در یک سنگر، متحد شدن و وحدت کلمه را لمس کنیم و ایران اسلامی به یکی از کشورهای منسجم دنیا تبدیل شده که دستاوردهای آن استقلال، آزادی و بصیرت بود.
سرهنگ بهرامی افزود: از جمله ویژگی های ملت ما در ۸ سال دفاع مقدس، دشمن شناسی و زمان شناسی بود. ملت ایران با پایداری و گفتمان عاشورا و غدیر و در محفل انتظار و مهدویت شکل گرفت و توانست الگویی جدید از پایداری را در مقابل چشمان جهانیان قرار دهد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها