خبرهای داغ:
آیت اله اسلامی گفت: 1400 سال از این واقعه می گذرد اگر نگاهی به مکتب های دنیا و عقاید داشته باشیم، می بینیم واقعه عاشورا و امام حسین مکتب ساز بوده و اربعین حسینی تنها مجموعه و اجتماعی است که بی نظیر بوده و باید در تاریخ ثبت شود.
کد خبر: ۹۰۶۱۳۱۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت اله هادی اسلامی نماینده مجلس خبرگان رهبری در مراسم یادواره شهدای قزوین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت حوزه بسیج شهید رجایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد بیان کرد: سیدالشهدا در مسایل معنوی مانند نداشته و این واقعیت محسوس و ملموسی است که امری بدیهی است.

وی گفت: از نظر دنیوی نیز شخصی را نمی توان یافت که شخصیتی برجسته و قابل مقایسه با امام حسین(ع) باشد. ایام عزاداری و سوگواری سالار شهیدان فرصتی است تا نگاه و تاملی درباره واقعه تاریخی کربلا داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: 1400 سال از این واقعه می گذرد اگر نگاهی به مکتب های دنیا و عقاید داشته باشیم، می بینیم واقعه عاشورا و امام حسین مکتب ساز بوده و اربعین حسینی تنها مجموعه و اجتماعی است که بی نظیر بوده و باید در تاریخ ثبت شود.

آیت اله اسلامی عنوان کرد: تجمع اربعین واقعه ای بی نظیر است که از تمام قومیت ها و ملت ها گردهم آمده و مسلمان و غیرمسلمان در کنار یکدیگر حماسه ای باشکوه خلق می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همین یگانگی بین مسلمان و غیرمسلمان در تجمع اربعین، موجب مودت همگان بایکدیگر شده و فرصتی برای معرفی و گسترش دین اسلام به جهانیان است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها