فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد گفت:یادوراه شهدای دانش اموز با هدف عطر آگین کردن فضای مدارس با عطر و بوی شهادت در نخستین روز از مهرماه یادواره شهدا در این دو مدرسه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۸۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
سرهنگ شاهینی با بیان اینکه یکی از اقشاری که ۸ سال دفاع مقدس در کنار سایر اقشار در عرصه میدان نبرد با تمام توان در برابر دشمن مقاومت کرده و در این راه شهدای زیادی هم تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد قشر دانش اموز بوده است افزود:دانش آموزان با موقعیت شناسی، زمان شناسی و درایتی که داشتند سنگر مدرسه را رها کرده و در سنگر جبهه درس آزادگی، ایثار و شهادت را آموختند و با انتخاب راه شهادت برای دیگران درس عزت و فداکاری را به یادگار گذاشتند.
وی برگزاری یادواره‌ها را تجلیل از مقام شامخ شهدا و تداوم و زنده نگه داشتن راه آنان دانست و اضافه کرد:برگزاری این یادواره‌ها موجب آشنایی آنان با فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس باعث ترویج و تدوام فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیز می‌شود.
سرهنگ شاهینی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۸ یادواره پایگاهی، یک یادواره حوزه و ۲ یادواره آبروی محله در این شهرستان برگزار شده است افزود:تا پایان امسال حدود ۶۰ یادواره دانش آموزی دیگر برگزار می‌شود.
ارسال نظرات