خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بهبهان:

آشیانه بزرگان عوامل حادثه تروریستی اهواز خراب خواهد شد

سرهنگ دوم پاسدار عبداله خیران‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بهبهان اظهار داشت: همه ما می‌دانیم دشمن دست از دشمنی خود برنمی‌دارد و از اول انقلاب تاکنون جنگ و ترور را بر علیه ما به راه انداخته است که امروز بیش از 17 هزار شهید ترور از ما گرفته و البته ضربات سنگینی از ما در جبهه‌های مختلف متحمل شده است.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۴۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

وی افزود: گاهی اوقات به فرمایش مقام معظم رهبری ترقه بازی‌هایی به راه می‌اندازند من جمله همین حادثه اخیری که در اهواز رخ داد، از نزدیک با خانواده شهدای بهبهانی دیدار کردیم که دارای روحیه بالا و جهادی بودند و صبر و استقامتی که داشتند مثال زدنی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان عنوان کرد: فرماندهی معظم کل قوا دستور دادند با عاملین برخورد شود و دستگاه‌های امنیتی قطعا پیگیر این موضوع هستند و آشیانه عوامل این تحرکات را ویران خواهند کرد مخصوصا بزرگانشان که این حملات را تقویت و حمایت می‌کنند.

وی ضمن محکوم‌کردن این حمله ناجوانمردانه گفت: جنایتکاران صهیونیست، رژیم آل‌سعود، انگلیس و آمریکا از حرکات حمایت می‌کنند که قطعا این خون‌هایی که ریخته می‌شود درخت تنومند انقلاب و اسلام را قوی‌تر و وحدت و انسجام ما را بیشتر خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها